DCP Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 hei Jeg har et ASUS V8200 T200 (GeForce3 Ti200) 64MB Som jeg fikk til bursdagen min. Jeg kjøpte en tempraturmåler og tenkte at den kunne få plass på GPU'en. nå etter fire timer så ligger skjermkortet på 41.3c° er dette mye? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Det er ikke mye nei. Ihvertfall ikke for mye. Lenke til kommentar
Merathio Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Asus kort tåler høye temper, når den paserer 60 grader er det på tide å gjøre noe. Ellers er det bare å kjøre på :smile: Mera :smile: Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 DCP: På dette kortet er det innebygd 2 temp sensorer en på GPU og en på minnet. Jeg har i tillegg limt fast en temp sensor på kjøleribba så nærme som mulig GPU og her får jeg aldri så mye som 40 grader selv om kortet er overklokket ganske mye. Denne har jeg montert fordi jeg har en digital doc(se http://www.microplex.no) som står i en 5 1/4" bay og viser temp'en konstant selv om jeg spiller eller ser film m.m. Har du gjordt det samme så er over 40c grader mye. Personlig anbefaler jeg deg å søke deg frem til CPUcool på nettet, med dette progg'et får du et lite vindu på skjemen som viser alle temp sensorer på hk. cpu ,psu ,skjermkort + en masse annen nyttig og utyttig info som du kan velge Cpucool på min pc viser: cpu temp chipset temp GC temp1(GPU) GC temp2(minne) CPU vifte rpm chipset vifte rpm CPU hastighet Ledig minne En graf som viser cpu bruk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå