ShredLord Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Text from the Invite: PLAYSTATION 3 PREVIEW EVENT (Hands-on access to various first party PS3 games only, as well as select SCE executives and respective game producers)* SCEA also told me that there were more announcements coming tonight. But nothing about how big or small they are. So don't freak out. Seriously. http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3153875&did=1 Ser fram til det! Havin` a field day Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Herlig! Synd eg er på apefylla i kveld,så eg håper det ligger mye gromt å venter på meg Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Det er planen min og Skal i militæret på måndag, så no er det fyll og fanteri fram til det. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Det er planen min og Skal i militæret på måndag, så no er det fyll og fanteri fram til det. 6915675[/snapback] Hvor skal du inn? Ikke Madla tilfeldig vis? Er en kammerat av meg som skal på innrykk der på mandag. Så i morgen blir det kombinert farvell fest, og feiring av bursdagen min. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Noen brae sider med film have hele eventene? Birger Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Hvor skal du inn? Ikke Madla tilfeldig vis? Er en kammerat av meg som skal på innrykk der på mandag. Så i morgen blir det kombinert farvell fest, og feiring av bursdagen min. Madla ja! Reiser på søndag og overnatter hos ei veninne i Stavanger. Planlegg ein liten fest i morgon! Blant anna med bandkameratene mine kjem heim Endret 22. september 2006 av ShredLord Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jaja. Du får ha lykke til. Får ikke dette live med meg jeg heller, skal å spise middag hos folka til dama. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Takkar. Kan ikkje sei eg misunner deg, har aldri vore den beste til sånt. Du får ha lukke til du også Noen brae sider med film have hele eventene? Birger Filmane kjem nok fortløpande opp på Gamespot. Endret 22. september 2006 av ShredLord Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Skal nok få med meg alt jeg. Er ferdig på jobb 11 så håper for all del at det ikke starter før midnatt! Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Mer fmv? (Jeg kødder, jeg kødder, ikke skyt! ) Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Det er planen min og Skal i militæret på måndag, så no er det fyll og fanteri fram til det. 6915675[/snapback] Haha, som om du trenger flatfylla FØR du reiser i militæret.... blir nok av det I militæret skal du se Jeg var på Setermoen i Troms 2001/2002.... det var kaldt der.... og det var svære pansermygg! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 fint! jeg som har fri fra jobb idag Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 HAr itj æ! Jobber 15 timer på fredager så håper virkelig jeg rekker hjem tidsnok:D Satser på at det starter midt på natta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå