Gå til innhold

Sony-event seinare i kveld!

ShredLord

Anbefalte innlegg

Text from the Invite: PLAYSTATION 3 PREVIEW EVENT (Hands-on access to various first party PS3 games only, as well as select SCE executives and respective game producers)*

SCEA also told me that there were more announcements coming tonight. But nothing about how big or small they are. So don't freak out. Seriously.

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3153875&did=1

Ser fram til det!

Havin` a field day :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er planen min og :p  Skal i militæret på måndag, så no er det fyll og fanteri fram til det. ;)

6915675[/snapback]

Hvor skal du inn? Ikke Madla tilfeldig vis?

Er en kammerat av meg som skal på innrykk der på mandag. :) Så i morgen blir det kombinert farvell fest, og feiring av bursdagen min. :)

Lenke til kommentar
Hvor skal du inn? Ikke Madla tilfeldig vis?

Er en kammerat av meg som skal på innrykk der på mandag.  Så i morgen blir det kombinert farvell fest, og feiring av bursdagen min.

Madla ja! Reiser på søndag og overnatter hos ei veninne i Stavanger.

Planlegg ein liten fest i morgon! Blant anna med bandkameratene mine kjem heim :)

Endret av ShredLord
Lenke til kommentar
Det er planen min og :p  Skal i militæret på måndag, så no er det fyll og fanteri fram til det. ;)

6915675[/snapback]

Haha, som om du trenger flatfylla FØR du reiser i militæret.... blir nok av det I militæret skal du se :D

Jeg var på Setermoen i Troms 2001/2002.... det var kaldt der.... og det var svære pansermygg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...