Tangen Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) når jeg spiller css, må jeg forte meg å finne servere ellers klikker internetten i hele huset mitt. er det noen som kan hjelpe meg? Endret 22. september 2006 av Tangen Lenke til kommentar
radivx Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Eneste jeg kan hjelpe deg med er at en litt bedre emnetittel hadde passet bra. CSS (Cascading Style Sheets) er ikke helt det samme som Counter Strike: Source. Selv om CSS er en klient/nettleser ting og ikker serverens problem kan det lett være at noen med ekstrem peil på Source-motoren faktisk hopper over denne tråden. Så over til problemet ditt. Hvordan klikker tilkoblingen? Detter alle maskinene i huset ut av internett? Er det bare din maskin som detter ut? Hva må du gjøre for å få tilbake internettilkoblingen? Uten litt mer informasjon kan det jo være alt fra inkompatible nettverks drivere til feil på internminnet. Lenke til kommentar
Tangen Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 for å få tilbake internetten må jeg restarte pcn, eller vente til den ordner seg selv! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Du kommer med så lite opplysninger at ingen kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Tror du bør sjekke om det gjelder andre spill (sjekk eks. HL2 på Steam og ett ikke-steam spill). Deretter bør du kontakte Steam support og høre meed dem, ofte er det lette løsninger på intrikate problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå