Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Støvsugerposer- noen spm.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AEG Vampyr 402,5.

- Hvor kan jeg finne støvsugerposer til denne?

- Må jeg bruke de som er til AEG, eller kan det være andre/ billigere som passer?

Stusser på betegnelsen, det står kanskje Vampyr 402S? Hvis det er den gamle 400-serien så ser posen slik ut:

118aeg.jpg

Denne posen er ganske gammel og finnes kanskje ikke i alle elektrobutikker, men kan sikkert skaffes. Hvis butikken selger poser fra Scanpart så heter posen AE18, men hvis de selger poser fra Aurora/OSK så heter posen AE2004.

Lenke til kommentar

Betegnelsen Vampyr 402.5, står det oppå eller under maskinen? Hvis det står oppå, så snu maskinen og se om det står noe annet / mer på typeskiltet under.

Og ja, du må ha riktig pose til maskinen for at den skal sitte som den skal. Hvis den ikke passer vil du fylle maskinen med støv og så kan du sansynligvis se etter ny maskin..... Hvis maskinen er den gamle 400-serien så finnes det heller ingen pose som ligner eller passer nesten bortsett fra en (500- og 600-serien), men den har for stor papplate.

Lenke til kommentar

Ble litt nyskjerrig så jeg sjekket med AEGs delelister på jobben. Der fant jeg ikke modell 402.5, men jeg fant både 402.0 og 402.6. Da jeg skulle gi opp, fant jeg helt tilfeldig orginal bruksanvisning til din maskin. Og det bekrefter at det er den posen jeg foreslo noen poster lenger opp som du trenger.

Om du går til din lokale elektrosjappe eller handler på nett som YBD foreslår blir jo ditt valg.

Lenke til kommentar
Ble litt nyskjerrig så jeg sjekket med AEGs delelister på jobben. Der fant jeg ikke modell 402.5, men jeg fant både 402.0 og 402.6. Da jeg skulle gi opp, fant jeg helt tilfeldig orginal bruksanvisning til din maskin. Og det bekrefter at det er den posen jeg foreslo noen poster lenger opp som du trenger.

Om du går til din lokale elektrosjappe eller handler på nett som YBD foreslår blir jo ditt valg.

6938845[/snapback]

Jepp, stemmer. Nå har jeg fått handlet inn poser. Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...