Gå til innhold

Asus P5B DLX. Kommer det høyere FSB?

Tommelom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har nådd max fsb nå (400 mhz) med min E6300 og det er tydligvis mer å gå på. Bittert at jeg nå omsider tydligvis har fått tak i en god overklokker så stopper hk meg :(

Er det noe håp om at dette blir forbedret in en ny bios revisjon?

6915369[/snapback]

De fleste klarer fint 500+ på P5B Dlx, forutsatt av at de har ram som henger med.

Lenke til kommentar
Har nådd max fsb nå (400 mhz) med min E6300 og det er tydligvis mer å gå på. Bittert at jeg nå omsider tydligvis har fått tak i en god overklokker så stopper hk meg :(

6915369[/snapback]

Jeg går ut fra at du ikke kan stille fsb høyere enn 400? Isåfall: Last ned bios 0614 her. Installer med Asus Update og du kan stille opp til 650FSB.

Tvitvi ;)

Endret av frostbitten
Lenke til kommentar

6915369[/snapback]

De fleste klarer fint 500+ på P5B Dlx, forutsatt av at de har ram som henger med.

6915432[/snapback]

"De fleste" er vel litt og ta i. Ligger vel på ca 400Mhz gjennsomsnitt av hva folk greier. jeg greier 450Mhz men det er ikke stabilt.

Lenke til kommentar

6915369[/snapback]

6915432[/snapback]

"De fleste" er vel litt og ta i. Ligger vel på ca 400Mhz gjennsomsnitt av hva folk greier. jeg greier 450Mhz men det er ikke stabilt.

6915606[/snapback]

Jeg tror faktisk de aller fleste P5B Dlx hovedkort klarer over 500+ stock med rett ram. Hva folk får ut av dem har jeg ikke noen forutsetning for å vite noe om, så det var feil av meg. Har bare prøvd 2 stk selv, begge gjør godt over 500.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...