the_fire Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Du kan få høre min mening Synes det er meget trist. Serien var (er) god, Perry (som var grunnen til at jeg startet å se på) gjør en glimrende rolle, resten av skuespillerne det samme. Men den har blitt litt bløt i det siste. Kanskje som en rolig avslutning. Jeg synes det er veldig trist at den slutter. Dette er vel den eneste dramaserien jeg har likt. Den var interessant og fengende. Og litt morsom. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg sitter på et motell i USA med NBC og venter på at episoden skal starte. Jeg gruer meg og gleder meg på en gang. Er veldig enig med The_Fire, bortsett fra kommentaren om de siste episodene. ^^ Og så vil jeg nevne en reklame som var i Hollywood Reporter i dag; den var finansiert av fans som har donert over nettet og så slik ut: Dette blir kickass, jeg har har Mountain Dew, M&Ms og Mentos. =D Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Var ikke du på Island?? Jaja, gleder meg til i morra. Da skal den sees. Blir trist det. Så siste episode av Jericho i dag... hva skal jeg nå se Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Var ikke du på Island?? 8967266[/snapback] Kom til New York i dag. Jeg holder ikke ut. Er skikkelig spent på hvordan de klarer å avslutte serien nå. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Og da har episoden fått synke litt inn. Happy ending. Dette var en verdig avslutning på en så god serie. Lenke til kommentar
Fatmouse Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Dette er den beste serien på tv. No contest. Og det faktum at den ble betegnet som "for smart" bør serien ta som et komplement. Det faktum at folk ikke forstår den vitner bare om hvor viktig den er. Den tar for seg mange relevante tema, slik som religionsfrihet kontra ytringsfrihet (hvilket er mer eller mindre nøyaktig den samme konflikten som oppstod i Muhammedtegning-debatten), den tar for seg USAs rolle i krig, den tar for seg demokrater kontra republikanere, og selvølgelig pressens integritet og utvikling. Dette er en viktig serie. Og kanseleringen av serien beviser bare at Sorkin hadde rett. Fjernsyn har gjort oss mindre kritiske og mer tiltaksløse. Dette er rett og slett den beste serien på tv. No contest. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Har nettop sett ferdig serien. Meget bra slutt, happy endings er alltid bra. Denne serien er så sinnsykt bra skrevet og satt sammen.. all hail Aaron Sorkin! Alle som ikke har sett denne bør se den snarest, du vil ikke angre. *kjøpe på dvd* Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Må takke Saddlefall for hans anbefaling i tråden han skrev (TV-seriesesongen 06/07). Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 It's just too sexy. And it's all mine. <3 Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Yay! Mesa wants thatsa! Hvor fant du den? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Yay! Mesa wants thatsa! Hvor fant du den? 8991040[/snapback] NBC-butikken i New York. De selger den online også, men med ganske høy fraktpris. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Sorkin tar skylden for Studio 60 Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Herregud for en fantastisk serie, begynte bra, og ble bare så sinnsyk bra mot slutten. Har aldri sett makan til drama serie, det beste jeg har sett, flott avslutning også, men var sjokkert når jeg fant ut det ikke fikk flere sesonger. Når jeg tenker meg om er jeg ikke overrasket at en slik serie ikke falt helt i smak i usa, og det er bare nitrist. Det passer kanskje ikke helt å si dette siden serien tross alt fikk en bra slutt, men guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud så lei jeg er av gode serier som blir axed, når man ser på alt annet søppel som ruller på tv. Kjemien mellom Matt og Danny var helt enorm, og egentlig resten av gjengen også. Endret 22. august 2007 av Crispin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå