Gå til innhold

Studio 60 on the Sunset Strip

Anbefalte innlegg

45520.jpg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Aaron Sorkin, the mastermind behind "West Wing" and "Sports Night" brings NBC's next great drama, Studio 60 on the Sunset Strip. Featuring an all-star cast in front of and behind the camera, such as "Friends" alum Matthew Perry, "West Wing" alum Bradley Whitford, plus the talented Amanda Peet, D.L. Hughley, Richard Schiff and veteran Ed Asner. Sorkin, who will handle much of the writing duties, makes sure this vehicle promises to be the fall's most buzzed about new drama.

So come take a fascinating look behind the scenes of Studio 60, a fictional sketch-comedy series on the NBS broadcast network. Problem is the series seems to be going down the tube fast. Everyone involved with the late-night dud seems to have one problem or another, including the current Executive Producer, who just had an on-air mental meltdown, and time is running out fast.

Enter the networks Chairman of the Board (Steven Weber), a new network president (Amanda Peet) looking to make her mark on the net. Her answer is move is to bring in a pair of fresh-faced writers (Matthew Perry and Bradley Whitford) to try and save the series. Will it work?

Episoder:

Breaking News - 24 mai - sesong finale

Roller:

Bradly Whitford - Danny Tripp

Matthew Perry - Matt Albie

Steven Weber - Jack Rudolph

Sarah Paulson - Harriet Hayes

Amanda Pee - Jordan McDeere

Denne serien er verdt et førsøk. Jeg anbefaler den på det sterkeste og visst noen har sett den første episoden kan de gjerne skrive hva de synest om den

Tv.com

imdb.com

EDIT:

E

Endret av brd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234

Har foreløpig bare sett pilot-episoden, da jeg har endel andre serier jeg følger med på for tiden. Førsteinntrykket var bra, men jeg er noe forutinntatt da jeg elsket West Wing og har stor sans for både Perry og Whitford.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Jeg har sett alle episodene, bortsett fra den siste. Den første episoden var grei, men etterhvert tar serien seg opp og jeg har bare begynt å like den bedre og bedre. Synd det er så få som følger med på den, kjenner faktisk ingen som gjør det. Noen som vet om serien kommer til Norge? :D

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

TV3 har nå kjøpt serien, og starter sendingen i mai, så vidt jeg har skjønt det. Men dessverre blir det nok bare denne ene sesongen, men NBC starter sendingen de siste episodene 24. mai. Etter det blir det offisielt kansellert.

Og en liten EDIT: Dette er en av mine favorittserier, forbanna bra, og jeg klarer ikke beskriver hvor irritert jeg er på at det ikke blir flere sesonger. :)

Endret av Fisker
Lenke til kommentar
TV3 har nå kjøpt serien, og starter sendingen i mai, så vidt jeg har skjønt det. Men dessverre blir det nok bare denne ene sesongen, men NBC starter sendingen de siste episodene 24. mai. Etter det blir det offisielt kansellert.

Oh! Hvor fant du nyheten om 24. mai? Har letet desperat etter nyheter om Studio 60 siden forrige episode.

Edit: http://www.tvseriesfinale.com/2007/04/stud..._finally_re.php

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Begynte å se denne serien i går, så jeg har ikke fått noe forhold til den. Men jeg liker hva jeg ser, og skal starte på episode 2 nå. Så får vi se :)

Om serien er så god som folk sier er det synd at det kun blir med den ene sesongen :(

Lenke til kommentar

Ser ut som om OP her har misforstått litt, det er ikke sesongfinale den 24. mai, det er da de begynner å vise de 6 siste episodene i sesong 1.

Det er for øvrig ikke besluttet om det skal bli en sesong 2 ennå, men lite tyder vel på det for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Det er for øvrig ikke besluttet om det skal bli en sesong 2 ennå, men lite tyder vel på det for øyeblikket.

8575982[/snapback]

Lite tyder på det? Settet er fjernet, og om fem dager legger NBC fram oppsettet for høsten, og det er offisielt at det er borte. ALT tyder på at det kun blir denne ene sesongen. :(

Lenke til kommentar

Ja som sagt, det blir nok ikke noe av det. Amanda Peet sier for øvrig i intervju datert 3. mai:

"I don't know the fate of 'Studio 60.' I think we'll probably find out in June," Peet responded to the same question despite the reports of it definitely being cancelled

, men ja, det blir nok kanselert etter sesong 1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...