brd Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Aaron Sorkin, the mastermind behind "West Wing" and "Sports Night" brings NBC's next great drama, Studio 60 on the Sunset Strip. Featuring an all-star cast in front of and behind the camera, such as "Friends" alum Matthew Perry, "West Wing" alum Bradley Whitford, plus the talented Amanda Peet, D.L. Hughley, Richard Schiff and veteran Ed Asner. Sorkin, who will handle much of the writing duties, makes sure this vehicle promises to be the fall's most buzzed about new drama. So come take a fascinating look behind the scenes of Studio 60, a fictional sketch-comedy series on the NBS broadcast network. Problem is the series seems to be going down the tube fast. Everyone involved with the late-night dud seems to have one problem or another, including the current Executive Producer, who just had an on-air mental meltdown, and time is running out fast. Enter the networks Chairman of the Board (Steven Weber), a new network president (Amanda Peet) looking to make her mark on the net. Her answer is move is to bring in a pair of fresh-faced writers (Matthew Perry and Bradley Whitford) to try and save the series. Will it work? Episoder: Breaking News - 24 mai - sesong finale Roller: Bradly Whitford - Danny Tripp Matthew Perry - Matt Albie Steven Weber - Jack Rudolph Sarah Paulson - Harriet Hayes Amanda Pee - Jordan McDeere Denne serien er verdt et førsøk. Jeg anbefaler den på det sterkeste og visst noen har sett den første episoden kan de gjerne skrive hva de synest om den Tv.com imdb.com EDIT: E Endret 6. mai 2007 av brd Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Jeg syns det var helt greit. Litt forvirrende. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Flyttes til tv-serier og programmer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Har foreløpig bare sett pilot-episoden, da jeg har endel andre serier jeg følger med på for tiden. Førsteinntrykket var bra, men jeg er noe forutinntatt da jeg elsket West Wing og har stor sans for både Perry og Whitford. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg har sett alle episodene, bortsett fra den siste. Den første episoden var grei, men etterhvert tar serien seg opp og jeg har bare begynt å like den bedre og bedre. Synd det er så få som følger med på den, kjenner faktisk ingen som gjør det. Noen som vet om serien kommer til Norge? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Må slå et slag for denne serien ja. Er meget bra! Aaron Sorkin kan det å skrive manus og lage gode karakterer, og skuespillerene gjør en utmerket jobb! Håper virkelig denne ikke blir kansellert. Lenke til kommentar
brd Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Blir iallefall ikke kansellert ved det første. Etter det jeg ser på tv.com får vi to episoder til og godt mulig flere Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Ganske bra serie egentlig. Dog brd, ta å fjern de spoiler-tagene som står på bildene til de forskjellige skuespillerene og host heller bildene via imageshack eller lignende og få thumbnails av de for slik det står nå så fungerer de ikke. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Synes serien virket merkelig da jeg leste om den, men siden Matthew Perry hadde en av hovedrollene var det verdt en titt. Og serien er veldig underholdende, ganske unikt og morsomt. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Åå, har lyst til å se dette. Noen idê om når serien kommer på dvd? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) TV3 har nå kjøpt serien, og starter sendingen i mai, så vidt jeg har skjønt det. Men dessverre blir det nok bare denne ene sesongen, men NBC starter sendingen de siste episodene 24. mai. Etter det blir det offisielt kansellert. Og en liten EDIT: Dette er en av mine favorittserier, forbanna bra, og jeg klarer ikke beskriver hvor irritert jeg er på at det ikke blir flere sesonger. Endret 6. mai 2007 av Fisker Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) TV3 har nå kjøpt serien, og starter sendingen i mai, så vidt jeg har skjønt det. Men dessverre blir det nok bare denne ene sesongen, men NBC starter sendingen de siste episodene 24. mai. Etter det blir det offisielt kansellert. Oh! Hvor fant du nyheten om 24. mai? Har letet desperat etter nyheter om Studio 60 siden forrige episode. Edit: http://www.tvseriesfinale.com/2007/04/stud..._finally_re.php Endret 6. mai 2007 av Blib Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Begynte å se denne serien i går, så jeg har ikke fått noe forhold til den. Men jeg liker hva jeg ser, og skal starte på episode 2 nå. Så får vi se Om serien er så god som folk sier er det synd at det kun blir med den ene sesongen Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 har vurdert å starte å se denne serien men har aldri blitt noe av det er hovedsakelig pga Matthew Perry er med i den jeg har lyst å se den han spilte så bra i tvserien friends, er der jeg husker han fra Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Digget serien fra første episode. Har ventet lenge på at det skal komme flere episoder, men det er synd det blir kansellert etter de er sendt. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Ser ut som om OP her har misforstått litt, det er ikke sesongfinale den 24. mai, det er da de begynner å vise de 6 siste episodene i sesong 1. Det er for øvrig ikke besluttet om det skal bli en sesong 2 ennå, men lite tyder vel på det for øyeblikket. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Det er for øvrig ikke besluttet om det skal bli en sesong 2 ennå, men lite tyder vel på det for øyeblikket. 8575982[/snapback] Lite tyder på det? Settet er fjernet, og om fem dager legger NBC fram oppsettet for høsten, og det er offisielt at det er borte. ALT tyder på at det kun blir denne ene sesongen. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Ja som sagt, det blir nok ikke noe av det. Amanda Peet sier for øvrig i intervju datert 3. mai: "I don't know the fate of 'Studio 60.' I think we'll probably find out in June," Peet responded to the same question despite the reports of it definitely being cancelled , men ja, det blir nok kanselert etter sesong 1. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Synd egentlig. Jeg likte Matthew Perry veldig godt i Studio 60. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå