Alexander Schindler Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Alle skogens dyr, rød politikk og en blodrød skildring av en av historiens største tragedier. Det er tid for helgens anbefalinger. Les mer Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Fint at dere anbefaler Schindlers Liste. En uforglemmelig film av Steven Spielberg. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Så schindlers liste i går faktisk. I samband med Tyskland/Polen tur, med klassen. Kjem nok til å hugse den godt. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Schindlers Liste er nok det største mesterverket til Steven Spielberg. Spesielt slutten er utrolig mesterlig gjort! Og da får du gåsehud. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Får gåsehud bare ved tanken på "Schindlers Liste" - det sier vel sitt. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Fikk litt lyst til å se Schindlers Liste nå, merker at jeg har glemt store deler av filmen. Et sant mesterverk. Lenke til kommentar
odetu Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Shindlers liste er bare en mektig film rett og slett. Har ikke så sansen for Ane Dahl Torp,jeg syns ikke hun er pen jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg