Sorce Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Gratulerer til Vinneren. :D D: Skal sies At THG tar en spanks en både 1 og 2 ganger.. Lenke til kommentar
netphreak Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Uff, jeg sluker visst det jeg leser - med hud og hår... Jaja, skal gå grundigere til verks neste gang Grattis, denne premien var jo helt topp! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 He he, mange som bummet på viftestørrelsen ja. Hvis man brukte den fremgangsmåten vi brukte kommer man til 92 millimeter. I tillegg har markedssjefen hos Netshop kontrollmålt viften. Vi er klar over at Nexus, The Inquirer og Toms Hardware alle har oppgitt andre mål, men det er en annen sak. Moralen: Ikke sluk alt det som står skrevet rått.. 6915406[/snapback] Drev flere timer å lette etter info... men viftestørelsa fant jeg faen meg ikke Men,men.... Gratulerer kjære vinner Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 6915406[/snapback] Drev flere timer å lette etter info... men viftestørelsa fant jeg faen meg ikke 6916503[/snapback] Først tippa eg, men så ville eg finne ut ka viftestørreslsen var, så søkte eg fant ut at det var 120 mm, men så hadde eg svart feil... så uansett om eg hadde svart 120mm, så hadde eg ikkje vunnet... Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 I følge en test/review jeg kommer over stod det at vifta var på 120mm da Riktig nok ikke norsk test men spes. er vel ikke anderledes utenfor norge? Jaja shit happens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå