RBW Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Vi har trukket ut den heldige vinneren av vår siste konkurranse, som vinner en NAS-løsning fra Thecus. Les mer Lenke til kommentar
Mit Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Vel, gratulerer så mye, håper du blir lykkelig med den, jeg vet ihvartfall jeg hadde blitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hmm, jeg fant viftestørrelsen på to datasider og de sa at de var 120mm... Merkelig Lenke til kommentar
mosher Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hmm, må si meg enig med Commando_Sondre, kan ikke se at denne har en 92mm vifte, men en 120mm. I denne artikkelen hos The Inquirer http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=29281 nevnes det at 120mm viften tar opp for mye plass i kabinettet, så jeg håper hw.no kan bekrefte at jeg har svart feil og at The Inquirer har feil. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 He he, mange som bummet på viftestørrelsen ja. Hvis man brukte den fremgangsmåten vi brukte kommer man til 92 millimeter. I tillegg har markedssjefen hos Netshop kontrollmålt viften. Vi er klar over at Nexus, The Inquirer og Toms Hardware alle har oppgitt andre mål, men det er en annen sak. Moralen: Ikke sluk alt det som står skrevet rått.. Lenke til kommentar
mosher Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 He he, mange som bummet på viftestørrelsen ja. Hvis man brukte den fremgangsmåten vi brukte kommer man til 92 millimeter. I tillegg har markedssjefen hos Netshop kontrollmålt viften. Vi er klar over at Nexus, The Inquirer og Toms Hardware alle har oppgitt andre mål, men det er en annen sak. Moralen: Ikke sluk alt det som står skrevet rått.. 6915406[/snapback] Så HW.no kan garantere at det evt ikke finnes to forskjellige versjoner med forskjellige viftesize? Mulig Thecus har hørt kritikken fra sider som Toms Hardware og The Inquirer om at en 120 mm vifte tar mye plass? En mail til Thecus burde avsløre hva som er rett Lenke til kommentar
ZA Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Gratulerer så meget, jeg er vel litt lei meg for at det ikke ble meg Endret 22. september 2006 av ZA Lenke til kommentar
RBW Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Som jeg skrev i innlegget mitt over, markedssjefen hos Netshop har premien hos seg, og han kan bekrefte at 92 mm er riktig. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 I tillegg, hvis man bruker bilder fra de andre nettsidene og sammenligner bredden på harddisken med viften så ser man at det er 92 millimeter. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hrmf. Jeg hadde vunnet om 120mm var rett svar. Lenke til kommentar
mosher Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Som jeg skrev i innlegget mitt over, markedssjefen hos Netshop har premien hos seg, og han kan bekrefte at 92 mm er riktig. 6915468[/snapback] Les hva jeg skriver, jeg skjønner et Netshop har EN utgave hos seg, men det beviser jo ikke hvorfor 3 forskjellige nettsteder skriver at deres utgave har en 120mm vifte. Kan det finnes flere typer? Mail er sendt til Thecus, så svar kommer vel etterhvert. Er selvsagt lei meg for at jeg ikke vant denne premien, men må gratulere vinneren. Men er opptatt av at rett skal være rett, men tar deg på ditt ord om at den har en 92mm vifte. Synes bare det er litt mistenkelig at de 3 nevnte sider, brukbart respekterte for sitt arbeid, sier noe annet, that's all. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg må virkelig gratulere vinneren av konkurransen *Misunnelig* Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 fra hexus.net "Around the back we've got an 80mm Sunon fan keeping the system and drives cool, along with the two network interfaces and the PSU" skulle tro de har skifta ut vifta på de. Lenke til kommentar
runelars Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 så denne har ikke en 80mm sunon vifte allikavel ? blimy .. da var det bare pur lykke av vill gjetting som gjaldt på den gitt :\ Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Gratulerer! Jeg som hadde så lyst på den Men hvordan kårer dere vinneren? Jeg er ganske sikker på at jeg hadde riktig på alle Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Gratulérer! Kos deg med premien. He he, mange som bummet på viftestørrelsen ja. Hvis man brukte den fremgangsmåten vi brukte kommer man til 92 millimeter. I tillegg har markedssjefen hos Netshop kontrollmålt viften. Vi er klar over at Nexus, The Inquirer og Toms Hardware alle har oppgitt andre mål, men det er en annen sak. Moralen: Ikke sluk alt det som står skrevet rått.. 6915406[/snapback] Jepp, The Inquirer og ivertfall Tom's Hardware bør bli tatt med en klype salt. Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) ifølge hexus som opna boksen har den deltavifte til strømforsyningen og en 80mm sunon vifte til resten av systemet. hexus.net jeg mener det skal litt til for alle som har testet og ta feil av vifta selv om det er gjort på øyemål. Endret 22. september 2006 av <Iversen> Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 ifølge hexus som opna boksen har den 120mm deltavifte til strømforsyningen og en 80mm sunon vifte til resten av systemet.hexus.net jeg mener det skal litt til for alle som har testet og ta feil av vifta selv om det er gjort på øyemål. 6915653[/snapback] Å påstå at denne vifta er 120mm synes jeg er godt gjort Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) ja, stemmer nei får vente på mailen Endret 22. september 2006 av <Iversen> Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Gratulerer! MVH Tharshan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå