Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Feilmelding under oppstart av XP


Anbefalte innlegg

Jeg får en feilmelding under oppstarten av den nye bærbare pc'en min :(

 

Det kommer opp en boks med Microsoft Windows, og så kan jeg sende feilrapport eller ikke send...

 

Jeg husker ikke helt hva mer som stod, men jeg er sikkert på at denne meldingen ikke skal vært der... ;)

 

Håper noen har peiling på dette...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg får en feilmelding under oppstarten av den nye bærbare pc'en min  :(

 

Det kommer opp en boks med Microsoft Windows, og så kan jeg sende feilrapport eller ikke send...

 

Jeg husker ikke helt hva mer som stod, men jeg er sikkert på at denne meldingen ikke skal vært der...  ;)

 

Håper noen har peiling på dette...

6915303[/snapback]

 

Skriv mer om hva feilmeldingen går ut på. Dessuten er det ofte en feilkode, som kan benyttes for å søke på Google, eller Microsoft sine sider for å få hjelp der.

 

Det er uansett lite å si så lenge man ikke vet hva feilmeldingen består av, ta et bilde og legg ved slik at det blir lett å se hva du mener :)

Lenke til kommentar

Jeg skal se hva jeg får til. Jeg sitter ikke med maskinen nå så jeg skal se når jeg får det til...

 

Jeg får forresten startet opp maskinen, men meldingen kommer rett etterpå. Men jeg kan gjøre hva jeg vil på maskinen mens den er oppe og ingenting skjer når jeg trykker ikke send feilmelding...

 

Jeg kommer tilbake med mer info.

 

Beklager den manglende infoen...

Endret av zixac
Lenke til kommentar
Har du Service Pack 2 installert?

6922049[/snapback]

 

Nei, jeg får ikke installert SP2. Maskinen tar seg bare en omstart ved for mye "tenking". Den klikker under installeringen av SP2.

 

Jeg kan ikke reformatere harddisken heller for jeg har ikke XP-cd'en.

6922692[/snapback]

Vel, i følge M$ er løsningen å installere en service pack, så da må vi heller finne årsaken til at maskinen din klikker... Regner med at du ikke har prøvd på overklokking og sånt, så da tipper jeg at du enten har driverprblemer eller hardware-problemer. Har du garanti på maskinen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...