Enzo1590 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 hei.. Har et lite problem, jeg har en Canon BJC 3000 skriver - driver som jeg skal innstallere på en xp maskin. Jeg innstallerte driveren en gang og alt virket helt perfekt. Senere den dagen brukte jeg gjennopprettings-verktøyet i xp og måtte da innstallere driveren på nytt. Når jeg nå skal trykke start på innstalleringen kommer det opp at jeg har for lite harddiskplass, jeg har 80 gb ledig på begge disker....? Jeg prøvde å finne en ny driver på nettet, men alle jeg finner kommer det opp slik på (ca): "Canonbjcdriver3000.exe er ikke et gyldig win32 program". Uansett om det står: "platform": og "XP" ,så kommer det opp. Denne skriveren er jo en svært gammel en, men jeg har jo fått den til å virke før gjennopprettingen. Noen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 har du prøv denne siden ? har du prøvd å rydde på hardiskene ved defrementerings verktøyet ? hvis filene er spredd ovver hele disken( fregmentert) så kan det ( i enkelte tilfeller ) få noen programmer til å tro at det er lite plass på disken. jeg har selv vert ute for at enkelte progrmmer har lått seg vrange slik at windows har trod et disse programmen var ugjyldig men det retet seg da maskinen ble startet opp på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå