Joachim_F Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Vi europeere må vente til neste år før vi får oppleve neste kapitlet i den populære Final Fantasy-serien. Les mer Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg er lei av at Europa som regel blir nedprioritert når det gjelder RGP fra Japan. Her blir det chippa PS2 og import fra USA. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg er lei av at Europa som regel blir nedprioritert når det gjelder RGP fra Japan. Her blir det chippa PS2 og import fra USA. 6915255[/snapback] Samme her! Alltid europa utsatt... Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Square er verstingar på dette med utsetjingar altså... Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg er lei av at Europa som regel blir nedprioritert når det gjelder RGP fra Japan. Her blir det chippa PS2 og import fra USA. 6915255[/snapback] Helt enig! Faen heller jeg er lei av at vi må vente et år lenger enn Japanerene på FF-spill! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Spørsmål: Hvor har dere dette fra? Dere nevner det bare i en setning uten å oppgi kilde - og resten av artikkelen er smått svada om ffxii. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Det kommer i en uttalelse direkte fra Square Enix. Kan også lese om det her http://www.pro-g.co.uk/ps2/final_fantasy_xii/news-3666.html Syns det er skikkelig dårlig gjort at de gang på gang nedprioriterer Europa, men det er så typisk. Square Enix er sånn, Sony er sånn, og mange andre selskaper er sånn også. Synd men sant. De ser ikke ut til å bry seg om Europa. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Problemet er ikke nødvendigvis at de nedprioriterer europa - men at de ikke starter med oversettelser til fransk, tysk og spansk før spillet er ferdig oversatt til engelsk. Og ingenting kommer ut i europa uten disse oversettelsene :/ Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) At spille kommer sent i europa er en ting, men at det er så sykt mange dritbra RPG som aldri kommer til europa er en annen ting. Det kommer jo omtrent et supert RPG spill hver måned i USA som aldri kommer til europa. Fatter ikke at europeiske RPG fan ikke har USA MASKIN eller chippet maskin. Er jo liksom 1av10 rpg som kommer til europa.. Akkurat nå koser jeg meg med XENOSAGA kapittel 3. Hverken XENOSAGA 1, eller XEnoSAGA 2 kom til Europa.. Ivertfall ikke no 1. Det finnes masse bra RPG ala Final Fantasy.. men ikke i europa HÅPLØST! Endret 25. september 2006 av EssspeN Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 chip er nok veien å gå. Husker jeg fikk importert FFX international. Fikk jo det før alle vennene mine. sånt er stas. Men er klart det kommer først ut i japan, tross alt japansk all snakkinga foregår på. Men er det virkelig så stor delay fra usa til europa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg