questra Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Den peak'er på 1.392.021. Er det "all time high" eller bare siden sist reboot? Vet ikke hvor ofte jeg er i nærheten av 1.3, men det tyder vel på at jeg bør skaffe meg 2gb minne? Windows Vista er jo rett rundt hjørnet også. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Det er siden siste reboot. Ekstra tips: Under "Processes" kan du holde øye med minneforbruket til hvert program. På menyen finner du "View - Select Columns". Så hukker du på "Memory Usage" og "Peak memory Usage". Endret 25. september 2006 av sedsberg Lenke til kommentar
questra Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Ok. Og "total" under "Commit Charge (K)" er hva den bruker totalt akkurat nå? Den ligger nå på over 1.2 gb og de lydene fra maskinen høres veldig ut som mellomlagring på disk. Det er vel da verdt å kjøpe mer minne? Lenke til kommentar
questra Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Jeg har to like RAM slots til. Bør jeg doble det jeg har (= 4 x 512 DDR) eller bør jeg selge mine to brikker og kjøpe 2 x 1gb DDR2 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå