Joachim_F Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Det er nå klart at gullversjonen Gothic 3 har blitt trukket tilbake, for videre finpussing. Les mer Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Det var da enda godt at de har såpass selvrespekt at de faktisk ikke lanserer dette produktet. Venter gjerne en måned ekstra på at de skal fikse i allefall de verste bugsene og feilene. Ellers gleder jeg meg stort til dette spillet... Som så mange andre spill i høst :S - Huff, det blir en dyr høst! Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 hm. de forrige var ikke akkuratt feilfrie, men så aldri problem i det. spillene er såpass bra at problemene forsvinner. men siden dette ble trukket tilbake må det være litt mer enn småtterier. Gothic har aldri skuffet til nå, og tviler på at jeg blir skuffet over 3'ern Forhåpentligvis klarer Piranha Bytes å få rettet de største problemene slik at det spillet vi får den 13. oktober blir så godt som rollespillelskere verden over håper. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Godt at de løser poblemene, kanskje synd for de av oss som ville ha dette spillet... Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Får håpe det ikke blir utsatt, så klart må dem få lov til å perfeksjonere spillet men jeg kjeder rævhåra av meg for tiden. Prøvde å spille Gothic 2 men tror det bugger litt pga core 2 duo cpuen. Når jeg løper blir han stuck med noen sekunders mellomrom. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Heller et ferdig produkt en et uferdig tidlig ute, der man må vente på patcher. Gothic serien har hatt problemer med mye bugs før så. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Gjør meg ingenting om de utsetter spille heller. Kommer jo garantert til å spille det med en gang det kommer i postkassen uansett, så da vil jeg heller at det skal være bra når det først kommer. Men hadde virkelig G2 så mange feil? Jeg har spilt gjennom originale G2 3 ganger, og G2 + NotR 1 gang, og kan ikke si jeg har opplevd så mange feil (værste jeg kan huske var at de gigantiske flyvende insektene hadde en tendens til å sette seg fast i hodet mitt, og det var ikke spesielt "show-stopping" IMO). Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 De må for all del ikke slippe et uferdig produkt på markedet.. Har bestilt dette selv og vil ha et mest mulig bug-fritt spill... Så hvis de trekker det tilbake for å finpusse er det helt iorden for meg!! Vi så jo hva som skjedde med Boiling Point...... Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 De må for all del ikke slippe et uferdig produkt på markedet..Har bestilt dette selv og vil ha et mest mulig bug-fritt spill... Så hvis de trekker det tilbake for å finpusse er det helt iorden for meg!! Vi så jo hva som skjedde med Boiling Point...... 6916665[/snapback] uuuush, Boiling Point...... Men, det er bra at dem trekker det tilbake for å fikse opp i feilene. Det jeg lurer på er; hvordan har dem klart å overse feilene hvis de var så store som det her er gitt inntrykk av? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Godt at de løser poblemene, kanskje synd for de av oss som ville ha dette spillet... 6915494[/snapback] Synd? Bugsene blir fikset og sluttproduktet blir bedre... Hvordan kan et bedre spill være synd? Joda... godt mulig at det blir utsatt, men om spillet blir helt bugfritt og er kjempebra tror jeg faktisk at vi vil få en skikkelig episk klassiker. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Det var nok det rette å gjere, ja. Rollespel er ofte plaga med bugs, og det kan vere svært øydeleggjande for spelopplevinga når ein blir riven ut av spelverda gong på gong. Eg har venta so lenge på dette spelet, at om dei blir nødt til å utsette det endå litt for å fikse det opp, skal eg takle det. Gothic 2 har alltid vore 100% stabilt hos meg, men det er truleg fordi det allereie hadde vore ute i fleire år når eg oppdaga det. Det suverent mest ustabile rollespelet eg har spelt var Morrowind, det kræsja i eit sett. Eg prøvde å grave det fram ein gong i forkant av Oblivion-lansering, og då ville det ikkje starte i det heile. På andreplass kjem KOTOR-spela, som aldri fungerte særleg bra på ATI-kort. Kay Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Merkelig at de sender en Gold-versjon til trykking før de er sikker. Spillet har, eller bør ha hatt en omfattende testperiode der slike ting burde vært rapportert. Merkelig egentlig. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hva i huleste er det som skjer? Spillet er langt fra ferdig, og nærmest i Boiling Point/Söldner-stand, men likevel går de gull, lenge før de må? Jaja, i allefall fint at de er såpass vettug at de faktisk skjønner hvor elendig form spillet er i. Håper virkelig de får fikset det. Om Gothic 3 blir en skandale, tar jeg selvmord! Lenke til kommentar
Pibeba Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Fanden i voll! Nå trodde jeg de var ferdige å det var på trykk, men hva får jeg se? Jeg får se at det spillet jeg har venta på i alle tider muligens ikke vil rekke lanseringsdatoen, som er blitt endra i eninga. . Faen jeg begynner nesten å gråte....men men det er jo bedre det er nesten feilfritt å utsatt enn uspillbart å lansert. Uansett, gleder meg så mye jeg har sommerfugler i magen når jeg tenker på å stege i land i Myrtana med gutta. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Gothic 3 blir ikke en skandale for dem fikser jo bugsa, håper vi... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Om de skulle utsette spillet noen dager eller uker, bryr meg midt i brunøyet. Så lenge jeg får et ferdig spill, som i det minste er på høyde med Gothic 2 (mitt yndlingsspill of all time), så skal jeg si meg meeeer enn fornøyd. Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Da både Gothic 3 og Neverwinter Nights 2 er forsinket, betyr det dog at en får mer tid til og spille Dark Messiah! (tredje post fra ny maskin.) Endret 22. september 2006 av xm8 Lenke til kommentar
Pibeba Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 er det stor sjans får at ddet blir utsatt? noen vær så snill å svar meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg