milkwood Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Skulle legge inn den siste catalyst drivern og alt virka som det funka. men da jeg skulle boote står den med noe merkelig grafikk over hele skjermen når jeg kommer inn i gui til windows. helt rare greier. og står der noen minutter også står den der...:smile: sto noe om en test når man booter, men det er altså ikke denne testen... prøvd flere ganger, men la til slutt innn forrige catalyst og da funka det fint.. forslag??? skulle gjerne ha slengt inn nyeste? og noen som vet hvor jeg kan sette meg opp for å få mail når der kommer nyere drivere? virker som ati slenger ut drivere hele tiden. (lenge siden nå, men kommer ganske hyppig) har Ati radeon 7500, men tror det er samme driverne som de fleste andre kortene... har ALT annet oppdatert.. control panel driverne er de nyeste.. nyeste directx.. alt av windows updates er på... alle driverne på hele systemet er helt nyeste og ALLE programmene jeg har inne er nyester versjon (er litt sånn gal når det gjelder slikt) forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå