ShredLord Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Endå ein ny trailer med mykje gameplay-footage. Spelet ser som vanleg betre og betre ut kvar gong me får sjå det. Syns nesten det bør slutta snart . No ser det faktisk ganske sinnsjukt ut! Iallefall, veldig kul video, og ein får mykje betre innsyn i historien, som faktisk verker ganske original etter mitt syn! http://media.ps3.ign.com/media/748/748483/vids_1.html Videokvaliteten er litt løyen til tider, men det tek ikkje vekk det faktum at det ser ut. Sjå på edderkoppane! EDIT: Nytt intervju frå TGS med mykje gameplay-footage og våpendemonstrasjoner! Desidert det mest interessante og imponerande eg har sett frå Resistance til no . http://www.gamespot.com/search.html?qs=Res...type=11&type=11 Romskip og greier! Endret 23. september 2006 av ShredLord Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Ikke for å regne på paraden din, men dette kunne sikkert vært lagt under den andre R:FoM-tråden. Så blir alt litt ryddigere Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 ShredLord, finnes det et PS3 spill igjen du ikke synes ser "sinnsjukt" bra ut? Du minner meg mer og mer om en hylende fjortissjente på boybandkonsert Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Vel, det fins altfor få ord, ikkje min feil. . Det har nok ein del å gjere med at det fram til no stort sett har vore dårlege nyhende, er i meget godt humør ganske enkelt. So, bear with me . Endret 22. september 2006 av ShredLord Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Synse dette var meget lovende. Likte veldig godt story sekvensen i starten. Dette blir nok et av the big guns på PS3 lanseringen Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 For meg virker dette som nok eit skyt alle dei stygge monstra-spel. Men det kan no vere artig uansett, sjølv om eg tviler på at eg kjem til å bruke penger på dette spelet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Ser flott ut som alltid! Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Ser knallbra ut for hver film som kommer. Ble ganske nysgjerrig på det monsteret som dukker opp helt på slutten. Lukter litt Boss her:p Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 For meg virker dette som nok eit skyt alle dei stygge monstra-spel. Men det kan no vere artig uansett, sjølv om eg tviler på at eg kjem til å bruke penger på dette spelet. 6915366[/snapback] Forsåvidt enig. Jeg syntest det såg spennende ut på E3 2005 på den traileren som ble vist, men nå virker det mer som et vanlig fps. For all del det kan være bra, men er ikke imponert egentlig. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Link til nytt og innhaldsrikt intervju i førsteposten. Anbefalast! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå