pergtron Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hei Jeg trenger hjelp til å lage verdens enkleste php script. Jeg ønsker å ha et påmeldingsskjema i en html side. Når man skriver noe i denne boksen skal det bli laget en liste i en txt fil. vet dette er basic, men håper noen kan hjelpe meg. på forhånd takk. Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Jeg har akkurat det du leter etter hjemme. Jeg er hjemme ca klokken 14.45, kan laste det opp da. Edit: Du kan ikke ha PHP koder i en HTML side Endret 22. september 2006 av lefsaker Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Denne koden er enkel å redigere hvis du kan bittelitt om PHP Inneholder feltene: Navn: E-mail: Melding: All data blir lagret i data.txt og blir vist under skjemaet (dette er veldig lett å endre) skjema.zip Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Får jeg bare spørre...Er dette scriptet slik at man ikke kan nå noen av sidene som krever innlogging uten å være logget inn? Slik at hvis man prøver å bare gå inn på en side som krever at man er innlogget, så blir man automatisk sendt til innloggingssiden. Er det sånn? Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Trenger ikke å logge inn for å bruke det scriptet oO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå