Gå til innhold

Slik avslutter du ditt XBOX360 GOLD abo lettest!

EssspeN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

Har vært mye skriverier om dette på forumet, hvordan man kan si opp sitt xbox gold abo.

Som man kanskje vet er det umulig å gjøre dette via dasboard.

Du kan heller ikke gjøre dette på xbox sine hjemmesider.

Det er også vanskelig å komme igjennom på telefon.

Den beste måten å avslutte xbox gold live abo på er å ringe å sperre kortet sitt, for å få et nytt visakort gratis i posten.

Du får da nytt visakort nummer, og du MS får ikke trekt deg.

Det tar noen måneder etter MS ikke får pengene sine til at de avslutter deg, så du får spilt gratis noen mnd også.

Dette har fungert for meg.

Men rimelig SYKT at det er slik man må gjøre det.

6914856[/snapback]

Dummeste jeg har hørt. Det er bare å ringe kundeservice

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Dummeste jeg har hørt. Det er bare å ringe kundeservice

7026953[/snapback]

Er nok ikke det nei...

Jeg har prøvd å ringt ganske mange ganger nå, men etter en liten stund kommer du til en stemme som sier "legg igjen nummeret ditt, så ringer vi opp".

Men ringer de opp...? :wallbash:

Men går det ikke an å bare ringe banken å be de sperre ut Microsoft? Hvis ikke så blir det vel nytt Visa på meg også.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Ikke merkelig, men kriminelt at selskaper skal gjøre det så vanskelig å si opp.

Hadde samme problem med MMORGP Final Fantasy. Eter 4-5mnd. og mange oppsigelsesmeldinger, så fikk jeg endelig sagt det opp.

Forøvrig har jeg slitt værre med å få sagt opp kobberlinjen til Telenor. ;)

Lenke til kommentar

Jeg trodde man betalte en engangssum for 1,3 eller 12 mnder dersom man kjøpte over live også.

Tok jeg feil?

Edit: Hadde vært fint med svar nå ettersom jeg ikke har kortet for hånden og har tenkt å få en kompis til å betale og vil ikke at han skal bli missbrukt av microsoft. :!:

Selv om jeg finner hele greia veldig fishy. :D

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar

Så dere er ikke fornøyde med Live, siden dere sier opp?

Og har virkelig MS så dårlig service, at de ikke lar seg gjøre å si opp via telefon? Dette høres uvirkelig dårlig ut. MS har i så fall virkelig et enormt forbedringspotensial på dette området.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar
Trodde man måtte taste inn kortnummer og slikt selv om man kjøper Live i butikken? Det stemmer altså ikke? I så fall, skal jeg jammen det plukke opp et 1 års Live kort på Elkjøp i morgen.

7029133[/snapback]

Du får en kode.. Taster inn denne å vips! 1 år live abonnement til 495-'kr :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Endelig! Kom igjennom etter 5 forsøk siden klokka 9 i dag tidlig.

Når jeg først kom igjennom var det lett å få gjort om til Silver. :)

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hei, sorry for at jeg drar opp en så gammel tråd, men istedet for å lage en ny tråd, så vil jeg heller samle det under en og samme.

Har da som mange andre her, problemer med å finne ut hvordan jeg skal få fjernet gold membership.. visste heller ikke at det automatisk ble trukket 499,- fra konto for 12mnders-abo.

Er det noe nytt med hvordan man kan si opp Gold membership, eller er det forsatt bare via telefon?

Og jeg bør vel få refundert de 500 kronene de stjal fra meg nå også, siden jeg har 60 dager på meg.

Refusjon

Sp.: Hva skjer hvis jeg sier opp Xbox Live Gold-medlemskapet?

Sv.: Hvis du har et årlig Xbox Live Gold-medlemskap som ble kjøpt med et kredittkort, og du sier det opp innen 60 dager etter inngåelse (basert på oppgjørsdatoen da midlene ble belastet kredittkortet), får du refundert hele beløpet. Disse refusjonsreglene gjelder bare for Xbox Live Gold-medlemskap.

Endret av Roesen
Lenke til kommentar

Fatter ikke att enkelte skal hogge til å gjøre det vanskeligere enn det er. Har LIVE abo selv med Visa og cirka en mnd før abonentet gikk ut fikk jeg en mail fra MS hvor de skrev att de kommer til å trekke 499 fra kontoen min såsant jeg ikke sa det opp ved å ringe kundeservice.

Hadde null problemer da jeg sa opp abo jeg hadde på den første boxen ringte ks og de sluttet og fakturere kontoen. Sjekke dagen etter att abo hadde gått ut og fikk da en mld på boxen att abonenten ikke lenger var aktivt men kunne få det aktivt ved å trykke på en knapp.

Slutt og surmul og sitt heller 10-15 min og få snakket med de hyggelige personen på MS ks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...