EssspeN Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Hei! Har vært mye skriverier om dette på forumet, hvordan man kan si opp sitt xbox gold abo. Som man kanskje vet er det umulig å gjøre dette via dasboard. Du kan heller ikke gjøre dette på xbox sine hjemmesider. Det er også vanskelig å komme igjennom på telefon. Den beste måten å avslutte xbox gold live abo på er å ringe å sperre kortet sitt, for å få et nytt visakort gratis i posten. Du får da nytt visakort nummer, og du MS får ikke trekt deg. Det tar noen måneder etter MS ikke får pengene sine til at de avslutter deg, så du får spilt gratis noen mnd også. Dette har fungert for meg. Men rimelig SYKT at det er slik man må gjøre det. Endret 22. september 2006 av EssspeN Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Er det virkelig så vanskelig å snakke med noen svensker på telefon? Jeg har aldri avsluttet Live-abodenmentet mitt, men har ringt et par ganger til xbox's kundetelefon. Utenom et par verbale missforståenser, var det ikke noe problem. Hyggelige var dem også, ringte meg opp igjen dagen etter og slikt... Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Er det virkelig så vanskelig å snakke med noen svensker på telefon? Jeg har aldri avsluttet Live-abodenmentet mitt, men har ringt et par ganger til xbox's kundetelefon. Utenom et par verbale missforståenser, var det ikke noe problem. Hyggelige var dem også, ringte meg opp igjen dagen etter og slikt... 6914886[/snapback] Kom aldri igjennom jeg.. Men jeg er ikke tålmodig. Endret 22. september 2006 av EssspeN Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Alle har godt av å høre litt klassisk musikk i ny og ne... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 De er idioter, en frekk svenske da til meg at det e umulig og fjerne kreditkortet fra tjenesten. Jeg ville ikke ha kortet mitt der siden de spiste det oppe med "100kr" gebyr som gjorde meg bare fattig. Fikk dem aldri tilbake. De trodde ikke på meg, ukene gikk. Jeg sperra kortet fikk nytt. Ferdig med saken. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Herregud, dette må vere eit felt der dei burde forbetre seg på. Ein får vel ikkje dette problemet viss ein bruker eit "prepaid-card"? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Nei, når du vifter med VISA kortet ditt innpå der så har du lagt egget. For min del blir det og kjøpe MS point osv i butikken. Det ser ut som det koster med, men med tanke på de 400kr de stjelte fra meg så er det vel billigst og dra på elkjøp og handle dem. Lenke til kommentar
Gobo Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Er det ikke bare å gå inn på billing.microsoft.com, logge på og så se nederst på siden der det står "Your Services", på min her står det "Xbox Live Monthly Gold Membership". Etter man har trykket på den kan man trykke på "Cancel my service". Har ikke testet dette selv, men skulle tro at du da ikke skulle bli trukket mer. Håper dette hjelper noen. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 hehe testa det med MS point tjenesten. Stod nettopp slik. Du trykker på den så står det, "Du må ringe eller sende mail til kundeservice i ditt land for og avslutte tjenesten." Melk! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Det funker vel med å sende mail? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 ikke for meg, siden saken var ømfintelig og måtte ta seg av kundeservice over tlf.. Men men. De gjør det ikke lett. Beste er og kjøpe det i butikken. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 ikke for meg, siden saken var ømfintelig og måtte ta seg av kundeservice over tlf.. Men men. De gjør det ikke lett. Beste er og kjøpe det i butikken. 6915180[/snapback] Tydligvis ikke bare meg som har hatt problemer. Sperring av VISA er lettest Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hmmm.. Kan man altså ikke kjøpe ms points uten å bli trukket videre med å betale årsabonnement når dette går ut? Jeg kjøpte mitt årsabonnement på elkjøp, men har kjøpt noen Ms points med VISA kortet mitt. Dette skulle vel ikke gi dem automatisk tilgang til å fornye Live-abonnementet uten at jeg har bedt dem om det? Litt dårlig forklaring her, men håper noen forstår spørsmålet mitt Lenke til kommentar
Vortexsurfer1 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Lurer på om de strengt tatt har lov til å gjøre det så tunghvint, uten at jeg skal legge meg ut om norges lover og regler Men det er vel en del andre selskap som har fått pepper fra forbrukerombudet fordi de har gjort det for vanskelig å si opp abo. Og jeg må si at det er jo litt rart at man ikke har mulighet til å slette visa infoen gjennom dashboard eller på hjemmesiden deres eller si opp abo. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Visa infoen er jo ein ting, men det burde i alle fall vere mogleg å "cancel account" i dashboard... Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hmmm.. Kan man altså ikke kjøpe ms points uten å bli trukket videre med å betale årsabonnement når dette går ut? Jeg kjøpte mitt årsabonnement på elkjøp, men har kjøpt noen Ms points med VISA kortet mitt. Dette skulle vel ikke gi dem automatisk tilgang til å fornye Live-abonnementet uten at jeg har bedt dem om det? Litt dårlig forklaring her, men håper noen forstår spørsmålet mitt 6915327[/snapback] Dette er vel ikke lovlig, om MS tar seg betalt uten videre med kortet ditt for et produkt du ikke har kjøpt. Har gjort akkurat det samme selv, men tviler på at de kommer til å finne på å bruke koden til andre ting. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 er banken min eller visa jeg skal ringe for å avslutte aboen min? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) uff, dette gjør man lett fra xbox.com Først logger dere inn på xbox.com, og går til --> min xbox---> profil Derfra går du til kontoinformasjon---> deretter, Cancel my account Dette for å slette hele kontoen.^ Hvis du fortsatt vil ha silver: Trykker du det abbonementet du vil ha vekk og så cancel my service EDIT: Skrivefeil Endret 8. oktober 2006 av RRhoads Lenke til kommentar
Esperados Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 uff, dette gjør man lett fra xbox.com Først logger dere inn på xbox.com, og går til --> min xbox---> profil Derfra går du til kontoinformasjon---> deretter, Cancel my account Dette for å slette hele kontoen.^ Hvis du fortsatt vil ha silver: Trykker du det abbonementet du vil ha vekk og så cancel my service EDIT: Skrivefeil 7026128[/snapback] Dette fungerer ikke. Når du trykker på cancel my service får du opp en boks der det står at du må kontakte xbox support osv osv osv Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 uff, dette gjør man lett fra xbox.com Først logger dere inn på xbox.com, og går til --> min xbox---> profil Derfra går du til kontoinformasjon---> deretter, Cancel my account Dette for å slette hele kontoen.^ Hvis du fortsatt vil ha silver: Trykker du det abbonementet du vil ha vekk og så cancel my service EDIT: Skrivefeil 7026128[/snapback] Bullshit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå