Lock-Aze Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Søppelbøtten min forsvant fra skrivebordet. Hvordan får jeg den tilbake ? Evt. Andre plasser der jeg kan finne "innholdet" i den, slik at jeg får det slettet.. ?? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hvis du høyreklikker på skjermen og velge egenskaper så skal det være i en av fanene der at du kan velge om du vil at søppelbøtta skal vises eller ikke Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Har du brukt Tweak UI i det siste? Lenke til kommentar
Spliteye Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Høyreklikk på skrivebordet, og så egenskaper. Gå på "skrivebord" fanen. Så trykker du på "tilpass skrivebord". Hukk deretter på Søppelbøtte... OK osv... Håper dette hjalp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Skit i om søppelbøtta er sletta. Bruk CCleane, den fjerner/tømmer papirkurven. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Søppelbøtta ligger IKKE under den fanen... Endret 26. september 2006 av lock-aze Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Du har ikke bare skudd ikonet utenfor skrivebordet. Prøv å sorter ikonene på nytt? Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Papirkurven ligger forresten i en skjult mappe i Windows partisjonen som heter RECYCLER inni denne ligger noen skjulte papirkurver. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 prøv nr. 64 til høyre på denne side: http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå