norpheus Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg sliter veldig om dagen med minnekortleseren på en Tundra 1557E. Virker som om den ikke klarer å lese noen Sandisk MS pro duo brikker. Har 2x 1gb sandisk ms pro duo brikker, en Sony MS duo brikke på 64mb og en 64mb sandisk ms duo brikke. Når jeg setter i Sony brikka dukker den opp med en gang og jeg har full tilgang til den, men hvis jeg setter i et av sandisk korta får jeg beskjed om at jeg må sette i en disk i stasjon g: (som er stasjonsbokstaven kortleseren bruker). Kameraten min har en prikk lik maskin, med klin like drivere og han har null problemer med å lese noen av korta mine. Veldig irriterendes problem da jeg faktisk kunne tenkt meg å bruke den integrerte kortleseren. Kan problemene mine skyldes HW feil? Eller er det en eller annen software feil? (litt vanskelig å teste kortleseren i en annen maskin:P) Lenke til kommentar
ventle Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 dårlige kontakter i kortleseren? prøv å pusse av de med en Q-tips (om du får den inn i kortleseren uten å bruke makt), evt fuktet med rødsprit... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå