RBW Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Asus Asteio D22 DAV tar i bruk Intels Viiv-teknologi, og leveres som en komplett løsning. Les mer Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg likte den boksen, særlig utseende på den. Ellers hadde den egentlig ikke noe spesielt, synes nå jeg. Jeg har ganske begrenset tro på det at jeg skal se på film via den boksen når jeg sitter på andre siden av kloden... Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hvorfor i alle dager lages så mye stue-hifi/av-utstyr i kombinasjon sølv/sort? Det ser helt forferdelig ut, og det har det alltid gjort, og vil alltid gjøre. Eneste som duger er hele apparet i samme finish. Og er det plast så ser ikke sølv bra ut. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Tight boks. ASUS barebone- og mediamaskiner er ikke dårlige saker. En HD-DVD eller BD-ROM i denne på sikt, så er den klar for det meste. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Eventuelt en hybrid sånn at man er sikret i forhold til format-krigen. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Ser ut som tastaturet som følger med har touchpad, og ikke den dumme pinnen som MS sitt MCE tastatur har... Noen som vet om dette kan kjøpes separat? Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Tastaturet eller touchpaden? Fant en løs touchpad i tilbudshylla på lefdahl for noen år siden. Betalte ikke mye for den men nypris dengang var ca 7-800 trur eg... Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Ser meget bra ut den boksen syns jeg. Håper vi får se flere løsninger på dette etterhvert. Håper bare den kommer til og droppe mye i pris bare. Burde ikke denne boksen kunne vært laget i stort opplag til halve prisen? For 5-6000,- kunne denne vært aktuell. Da tror jeg også mange andre som ikke bare er spesielt intressert kjøpe den. Endret 22. september 2006 av Phyx Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 jeg synes prisen virket noe stiv? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Tastaturet eller touchpaden? Fant en løs touchpad i tilbudshylla på lefdahl for noen år siden. Betalte ikke mye for den men nypris dengang var ca 7-800 trur eg... 6915600[/snapback] Jeg tenkte på et trådløst tastatur med touchpad... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå