runemyreng Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 hei. Noen som har erfaringer med denne lettvektern? lowepro Har kjøpt ny 17" pc (HP9047) og har et EOS 350D, (og forhåpentligvis snart flere linser/blitz), og leter etter en rimelig sekk som passer for ferietur, til og fra jobb, tur i skog (enten med bare kamera, bare pc eller begge). Andre forslag enn compudaypacken? takkar:D Lenke til kommentar
runemyreng Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Ok, prøvde jo først å søke her inne på forumet etter brukererfaringer før jeg postet, men ett kjapt søk på google returnerte med dennelowepro compudaypack Så jo grei ut den, og sekken er allerede bestilt:D kan jo evt komme tilbake med mine erfaringer med sekken, hvis d skulle være ønskelig... Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Ja, det hadde vært fint. Vurderer å kjøpe den selv Lenke til kommentar
runemyreng Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Fikk sekken igår (hurtig og bra service fra www.ddmr.no). Virker bra, perfekt til mitt bruk. Passelig med plass til kamera + utstyr, men pc-delen var litt liten til min 17" Hp9047 (gikk akkurat når jeg tok bort den ekstra puten i bunnen...). Anbefales til amatørbruk! Se ellers link til review i tidligere post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå