Christopher Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Hei! En venn av meg har et internt "jensen ISDN kort". Jeg har lastet ned de nyeste driverne men jeg får bare beskjed når jeg prøver å installere at pc'en ikke finner informasjon om hardwaren min. Har prøvd alle forskjellige drivere, ingenting funker! Hva kan være galt som gjør at pc'en ikke vil installere driverne? Hva mener pc'en med at den ikke finner informasjon om hardwaren? Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2002 Er det ingen som kan hjelpe meg? Det er viktig! Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Har du sjekka om kortet ligger i enhetsbehandling? Prøv "Legg til maskinvare" funksjonen. [ Denne Melding var redigert av: Hotbox på 2002-10-31 17:45 ] Lenke til kommentar
SuperEkstraDS Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Har hatt akkurat dette problemet selv. Jeg kan bekrefte at det var et ******* å få dette til. Etter N'te gang hvor jeg gjorde akkurat det samme som gangen før fikk jeg det til. Hva problemet er/var er det kanskje noan andre av støttekontaktene våre som kan svare på??? Stå på! Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2002 Ja, kortet er funnet og ber om drivere! Dette er helt håpløst, prøvd alt mulig. Er det ingen her som har skikkelig peil? kan det være en irq konflikt? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå