Equerm Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hei, mitt skjermoppsett er 2 x LCD skjermer, jeg har også en prjektor som jeg kobler til men jeg må bak maskinen og dra ut kabelen til 2. skjermen min for å sette inn projektoren der. Jeg lurer på om det finnes noen løsninger, lignende KWM-switch jeg kan bruke for å enkelt bytte mellom skjerm + skjerm / skjerm + projektor. Jeg kan koble til projektoren med en S-Video kabel men kvaliteten på bildet med S-Video blir meget dårlig i forhold til med VGA kabel På forhånd takk Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg har noen forslag her: ATEN Video Splitter 2P 350 MHz Matrox DualHead2Go Matrox TripleHead2Go De har forsåvidt en helt egen kategori for denslags som dette hos Komplett: Video Switch/Splitter Eventuelt kategorien over: Switchbokser/KVM I forhold til mine egne erfaringer så har jeg bare prøvd Matrox Dualhead2Go, det fungerer kjempebra. Veldig flittig brukt der jeg jobber: Hafslund Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 De var veldig dyre da, dessuten er vel dette løsninger som er ment for tastatur, skjerm og mus, jeg ønsker en med bare skjerm. De Matrox 2Go sakene er vel slik at du kan kjøre dualscreen selv om du bare har en VGA port på skjermkortet? Med litt grundigere leting ser jeg at de har noe slikt på komplett her en en men dette var ganske dyrt da, du får jo en KWM switch til halve prisen og den har samme effekten ^^ Kanskje jeg kan lage min egen, hadde vert et gøyalt prosjekt Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 De var veldig dyre da, dessuten er vel dette løsninger som er ment for tastatur, skjerm og mus, jeg ønsker en med bare skjerm. De Matrox 2Go sakene er vel slik at du kan kjøre dualscreen selv om du bare har en VGA port på skjermkortet? Med litt grundigere leting ser jeg at de har noe slikt på komplett her en en men dette var ganske dyrt da, du får jo en KWM switch til halve prisen og den har samme effekten ^^ Kanskje jeg kan lage min egen, hadde vert et gøyalt prosjekt 6914751[/snapback] Den øverste linken jeg sendte var til en enhet som bare splittet VGA Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Ok, takk for hjelpen, jeg kommer muligens til å kjøpe meg en slik en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå