Gå til innhold

VGA Kabel switch?

Equerm

Anbefalte innlegg

Hei, mitt skjermoppsett er 2 x LCD skjermer, jeg har også en prjektor som jeg kobler til men jeg må bak maskinen og dra ut kabelen til 2. skjermen min for å sette inn projektoren der.

Jeg lurer på om det finnes noen løsninger, lignende KWM-switch jeg kan bruke for å enkelt bytte mellom skjerm + skjerm / skjerm + projektor.

Jeg kan koble til projektoren med en S-Video kabel men kvaliteten på bildet med S-Video blir meget dårlig i forhold til med VGA kabel

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har noen forslag her:

ATEN Video Splitter 2P 350 MHz

Matrox DualHead2Go

Matrox TripleHead2Go

De har forsåvidt en helt egen kategori for denslags som dette hos Komplett: Video Switch/Splitter

Eventuelt kategorien over: Switchbokser/KVM

I forhold til mine egne erfaringer så har jeg bare prøvd Matrox Dualhead2Go, det fungerer kjempebra.

Veldig flittig brukt der jeg jobber: Hafslund

Lenke til kommentar

De var veldig dyre da, dessuten er vel dette løsninger som er ment for tastatur, skjerm og mus, jeg ønsker en med bare skjerm.

De Matrox 2Go sakene er vel slik at du kan kjøre dualscreen selv om du bare har en VGA port på skjermkortet?

Med litt grundigere leting ser jeg at de har noe slikt på komplett her en en men dette var ganske dyrt da, du får jo en KWM switch til halve prisen og den har samme effekten ^^

Kanskje jeg kan lage min egen, hadde vert et gøyalt prosjekt

Lenke til kommentar
De var veldig dyre da, dessuten er vel dette løsninger som er ment for tastatur, skjerm og mus, jeg ønsker en med bare skjerm.

De Matrox 2Go sakene er vel slik at du kan kjøre dualscreen selv om du bare har en VGA port på skjermkortet?

Med litt grundigere leting ser jeg at de har noe slikt på komplett her en en men dette var ganske dyrt da, du får jo en KWM switch til halve prisen og den har samme effekten ^^

Kanskje jeg kan lage min egen, hadde vert et gøyalt prosjekt

6914751[/snapback]

Den øverste linken jeg sendte var til en enhet som bare splittet VGA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...