LiTe Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Er ingen gaming fanatiker, men liker å kjøre litt bilspill i ny og ned. har ikke noe ratt og pedaler, men en litt eldre syborg 3d(saitec eller.no) stikke som jeg bruker. problemet mitt er at det ikke er mulig å "justere" gassen. jeg har enten full eller null gass. har ikke mye peiling på spill, så jeg vet ikke om det er ment å være sånn. håper noen kan avklare mysteriet for meg. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Jeg har Logitech MOMO Force og har lignende problem. Gasspedalen er meget følsom i NFS - HP2. Skal veldig lite til før den gir max gass. Jeg synes også styringen med ratt er helt ekkel i HP2. Foretrekker faktisk å bruke tastaturet i dette spillet. Jeg har prøvd å stille inn dødsoner osv, men det hjalp ikke noe. Det ble faktisk bare verre. Alt i alt er jeg veldig skuffet over Hot Pursuit 2. Lenge leve Porsche 2000! Lenke til kommentar
LiTe Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2002 så jeg skal altså bare gi opp,eller?` har forsøkt å bruke "throtteln",eller hvordan en det no staves, som gas, for den er jo ganske så trinnreggulerbar. det er bare slik at når jeg kommer til et punkt så går den fra null til full gass oxo. umulig å kjøre bil ordentlig sånn altså.... må jo finnes en løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå