NoviKaNa Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hei! Tenker så smått på å anskaffe meg ny bærbar i løpet av vinteren. for 2 år siden kjøpte jeg en elitegroup G556; billig, høye specs og crappy kvalitet. Denne gangen skal jeg ha en som garanterer en god gjennomført kvalitet fremfor så altfor høye specs. Skal ikke spilles på, kun jobbes med Word, internett og slikt. I den sammenheng har jeg sett på et par Samsung og Sony med 11,1" og 12" skjerm. Noen som har erfaring med å bruke disse til skolearbeid? Blir det for liten skjerm? Utrolig snasent design på dem, og knapt over kiloet, men det bør jo være funksjonelt også Takktakk! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 I forhold til skrivearbeid er 12" veldig grei, jeg oppdaget først problemene når jeg skulle websider, Programmene tar gjerne da ganske stor plass på skjermen, i hvert fall Dreamweaver og lignende programmer. Et annet problemer er at man sjelden har plass til sidebars på skjermen, men samtidig, trenger man slikt? Jeg ville forresten også anbefale Asus når det kommer til slike kontormaskiner som du her tenker på. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Takk for tipset:) Har sett litt på Asus, og de har absolutt en del modeller. Litt rimeligere enn Vaio er de jo også. Men Sony og Samsungs er noe finere http://www.samsung.com/uk/products/mobilec..._q30c004suk.asp Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Takk for tipset:) Har sett litt på Asus, og de har absolutt en del modeller. Litt rimeligere enn Vaio er de jo også. Men Sony og Samsungs er noe finere http://www.samsung.com/uk/products/mobilec..._q30c004suk.asp 6914354[/snapback] Den var vel det man kan kalle nice ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå