Datasmurf Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Et bilde jeg tok i morges av panseret til pappas Audi A6. Fullt av duggdråper. Fiksa litt på contrast og brightnes, og syns det ble småkult. Vil gjerne høre andres meninger, og gjerne få kritikk på det. Svart-hvitt-versjonen Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Ser ikke helt store forskjellen på vanlig og svart-hvitt. Personlig likte jeg ikkebildet så godt. Ga meg ikkeno liksom. Lenke til kommentar
bleak Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg synes det er et ganske greit bilde, men også for meg er det ganske tomt og gir ikke noe særlig til "følelser". Litt bredere fokus felt eller et fokus felt litt lengere inn kunne kanskje hjulpet (opp langs høyre kant altså). Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hvis du ikke hadde sagt at dette var ett panser så hadde jeg nok aldri gjettet det. Kanskje bedre å tatt det fra front? gjerne med audiringene på plass. Men enig med de to andre her at bildet ikke ga noe særlig. Lenke til kommentar
tnex Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Jeg synes det er et ganske greit bilde, men også for meg er det ganske tomt og gir ikke noe særlig til "følelser". Litt bredere fokus felt eller et fokus felt litt lengere inn kunne kanskje hjulpet (opp langs høyre kant altså). 6916800[/snapback] ja.. enig med deg, ganske tomt bilde, men bra tatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå