PC^2020 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Fant denne på finn: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...4&pos=15&tot=17 Vi er 8 stk i klassen som ønsker å bruke denne som russebil, vi har planer om å bare sote rutene å fjerne emblemene og sette på klistremerker for å la den bli orginal. Men for å kjøre den så må vi nok regge den om til 8-seter. Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Det er jo 750 tusen i heftelser på den jo. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Tror det er lurt å sjekke heftelsen på bilen. Værste jeg har sett: http://w2.brreg.no/motorvogn/dagbokutskrif...5094226&embnr=0 Denne følger med som gjeld til kjøperen. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Du kan vel kjøre 9-seter på vanlig klB-førerkort, så ett sete vekk skal vel holde. På den andre siden, så ser det vel ut som det er benker bak, ergo vanskelig å bare fjerne ett sete, med mindre du fjerner hele benken og setter inn to enkle seter. Når det gjelder heftelser, så er det jo 750.000 totalt på 8 biler, og for alt vi vet, kan mye av dette være nedbetalt. Den summen oppdaterer seg vel ikke før alt er nedbetalt. Uansett er ikke det å kjøpe bil med heftelser noe problem, så lenge man løser det riktig. Absolutt en morsom russebil, jeg ville tatt kontakt med nærmeste Biltilsyn og hørt hva dem mente om ombygging av den. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Åj, hvordan harn årna alle disse drøye heftelsene? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Åj, hvordan harn årna alle disse drøye heftelsene? Ikke noe problem det, hvis man har lån på 8 biler....er jo tydeligvis en eller annen form for transport-firma. Så de heftelsene trur jeg ikke burde være noe problem. Men for trådstarter, så kan det kanskje være lurt på høre med den banken som er oppgitt under heftelsene på brreg....bare for å forsikre seg om at dette firmaet er seriøst. Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå