atsjo Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hva synes dere om dette ? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Det ble et veldig stilig bilde men det er nesten håpløst å se det på hvit bakgrunn sånn som de fleste nettlesere viser det. Lenke til kommentar
jo-kris Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) kult bilde, tok meg den frihet til å legge på en liten ramme og signatur... Endret 22. september 2006 av jo-kris Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Stilig bilde, fine linjer og fint reflektert. Skiltene ødelegger veldig mye av mystikken dog og bildet er veldig noisy. Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Dette var absolutt stilig. Tenk å fått dette ut på lerret, som var 1 meter langt, og hengt opp på veggen =) Men det kunne godt vært for uten det støyen. Tidligere Men jeg liker ikke oppløsningen på bildet. Jeg sitter akkurat nå på en skjerm men 1024 som maks oppløsning. Håpløst! Endret 23. september 2006 av Antarctica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå