abene Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Nå har Apple begynt å reagere på kundenes klagestorm angående problemer med programvaren iTunes 7. Les mer Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Nå har Apple begynt å reagere på kundenes klagestorm angående problemer med programvaren iTunes 7. Les mer 6913874[/snapback] Jippi, ikke merket noen problemer enda.Kanskje det kommer.? Lenke til kommentar
Juke Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg synes Apple bør komme med en ny utgave som unngår slike problemer på egen hånd. Å kreve at folk skal foreta såpass avanserte konfigurasjonsendringer for å få programvaren til å fungere knirkefritt henger ikke helt på greip. I mitt tilfelle fungerte programmet helt som det skulle - helt til jeg prøvde å spille av lyd fra andre programmer samtidig som iTunes spilte av musikk. Da ble lyden helt ødelagt, og jeg måtte konfigurere om lydaksellerasjonen i DirectX-oppsettet for å få det til å fungere skikkelig. Dette er for dårlig, Apple, jeg liker ikke at iTunes skal få "diktere" hva slags aksellerasjonsinnstillinger jeg skal kunne bruke i DirectX-oppsettet mitt. Særlig ikke når de innstillingene jeg har benyttet så langt (standardinnstillingene, faktisk) ikke har forårsaket noen problemer for noen andre programmer tidligere. Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 For oss med creative lydkort da? Hva skal vi gjøre...... Lenke til kommentar
Pionium Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Hadde problemer med iTunes 7 i starten, men de er borte nå. Regner med det var fordi maskinen var overbelastet; den begynner å dra på årene stakkars. Endret 22. september 2006 av Pionium Lenke til kommentar
............... Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Håper dtte fikser iTunesen min da.. Får prøve når jeg kommer hjem. Skikkelig irriterende å ikke få høre på musikk ordenltig når man spiller, er på nettet, i ps osv osv.. Lenke til kommentar
Fangs78 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Noen andre hatt problemer med at bassen forsvinner nesten helt hvis man ikke har volumet på fullt i Itunes? Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg gikk over til winamp etter jeg lastet ned itunes 7. Tviler på at jeg kommer til å gå tilbake igjen til itunes. Nå fan tjeg også ut at det er ipod-plugin i winamp Lenke til kommentar
............... Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg gikk over til winamp etter jeg lastet ned itunes 7. Tviler på at jeg kommer til å gå tilbake igjen til itunes. Nå fan tjeg også ut at det er ipod-plugin i winamp 6915323[/snapback] syns ikke den virker optimalt jeg.. Savner litt sånn autooppdatering av poden osv.. :/ Lenke til kommentar
duottar Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Etter at jeg innstallerte itunes 7 så vil ikke pro tools m-powered fungere mer, og lyden i alt av programmer på pc'en begynte å hakke osv. Jeg trudde at det var pc'en som klikka(eller det var jo det), så jeg reinnstallerte alt. Nå fungerer itunes, men jeg vet ikke om jeg skal slette den og heller bruke andre alternativ. Skjønner heller ikke hvorfor man MÅ ha quicktime når man innstallerer itunes. Trur jeg skal bruke mp 10 fra nå av. Og heller vente til det kommer en ny versjon av itunes, eller finne andre alternativ. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Og Itunes som var mitt favoritt musikkprogram i Windows så lenge... Jaja, jeg er glad jeg kom meg over til amaroK.. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 det går jo å degradere, altså laste ned itunes 6.0 igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå