whipz Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Lurer på om noen vet hvor kraftig prosessor jeg kan stappe oppi dette kortet... Er det mulig å bruke p4 2.8Ghz prosessoren f.eks? Finner veldig lite info hos Abit :/ Lenke til kommentar
bel Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Hadde akkurat samme problem.Ville ha en 2.5GHz P4, men den siste BIOSen til th7-2 raid hk`et støtter bare cpu`er opp til 2,4(24*100). Mailet support hos Abit, det ble opplyst at den neste BIOSen skulle støtte større cpu`er. Jeg kjøpte i stedet en 2,4GHz. Lenke til kommentar
whipz Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2002 Hmm, tror jeg mailer dem og maser litt om ny BIOS da =) Lenke til kommentar
bel Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Tror det bare er å smøre seg med tålmodighet,men hvis du skal maile dem så mail den engelske supporten, de svarer ihvertfall. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 http://www.abit.nl Svarer som oftest innen 24 timer! Hadde problemer med at min BIOS ikke støttet NorthWood CPU, og hadde ny BIOS i posten 2 dager etter jeg fikk svar på mail. -KJ Lenke til kommentar
dreamer Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Jeg har siste bios og der kan jeg sette det helt opp til 3,4 hvis jeg ikkje husker helt feil. Var ihvertfall over 3... Lenke til kommentar
whipz Skrevet 2. november 2002 Forfatter Del Skrevet 2. november 2002 Quote: Jeg har siste bios og der kan jeg sette det helt opp til 3,4 hvis jeg ikkje husker helt feil. Var ihvertfall over 3... 34x100 på multiplier'n mener du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå