Gå til innhold

Nokia 5140 og usb overføring. Funker ikke.

UUnreal

Anbefalte innlegg

Har akkurat fått meg nokia 5500. Der fulgte det med usb kabel. Så istedenfor å overføre data via ir fra gamle telefonen tenkte jeg og overføre alt via usb isteden.

Men når jeg kobler til telefonen (5140) via usb kabel. Finner verken pc`en eller nokia pc suite telefonen.

Hva gjør jeg galt?

Endret av UUnreal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har akkurat fått meg nokia 5500. Der fulgte det med usb kabel. Så istedenfor å overføre data via ir fra gamle telefonen tenkte jeg og overføre alt via usb isteden.

Men når jeg kobler til telefonen (5140) via usb kabel. Finner verken pc`en eller nokia pc suite telefonen.

Hva gjør jeg galt?

6913792[/snapback]

Hei

du må installere Nokia PC suite og du må ha rett kabel, CA-42 eller DKU-5. Sjekk også at bunnkontakten på tlf er ren. Er den ikke det må du gjøre den ren med teknisk sprit, IKKE ELEKTROSPRAY eller lignende.

Lenke til kommentar

Hva gjør jeg galt?

6913792[/snapback]

Hei

du må installere Nokia PC suite og du må ha rett kabel, CA-42 eller DKU-5. Sjekk også at bunnkontakten på tlf er ren. Er den ikke det må du gjøre den ren med teknisk sprit, IKKE ELEKTROSPRAY eller lignende.

6920600[/snapback]

Det er innstallert. Har riktig kabel. Men pc`en kjenner ikke igjen usb enheten som kobles til.

Lenke til kommentar

Hva gjør jeg galt?

6913792[/snapback]

Hei

6920600[/snapback]

Det er innstallert. Har riktig kabel. Men pc`en kjenner ikke igjen usb enheten som kobles til.

6921485[/snapback]

Da må du ta ned driver fra Nokia. du kan hente driveren til CA_42 her http://www.nokia.com/A4144937

Hvilken PC har du? Er det en Dell? i så fall er det ofte problemer med USB- drivere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...