Simkin Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 tenkte det var på tide å få tak i HL2: Episode 1. men hvor stor er egentli denne pakka? tenkte på å laste ned fra steam, men hastigheten der går jo opp å ned som en berg å dalbane, så jeg frykter det vil bli timesvis med venting.. har 2Mbit fra tele2 jeg regner med denne har kommet i butikken? hvor mye koster den på elkjøp og spaceworld f.eks? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Spaceworld.no selger Halflife 2: Episode one til 249 kroner Link til produktet Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 hvor stor er den a? noen som vet? Lenke til kommentar
Arang Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Mener at den er vanlig DVD-størrelse. Den var i det minste det da jeg så den. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Mener på at den lokale elkjøpbutikken solgte det for 99.- sist gang jeg var innom. Lenke til kommentar
UL Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 120kr hvis du kjøper gjennom Steam. Etter kjøp er det bare å laste det ned. rundt 250kr i norske butikker. Hvis du har HL2 fra før vil det være 1gb cirka å laste ned. (pga HDR og nye shaders og veldig flotte maps) Hvis ikke rundt 2gb. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Har du mulighet vil jeg anbefale å laste det ned via steam. Du sparer penger. Og muligens tid også om du regner med tiden det tar å dra og kjøpe det i butikken. Jeg fant ikke HL2 spillet mitt etter siste gang jeg kjørte recovery og lastet derfor ned counter strike source. Da jeg senere ville ha ned HL2 startet nedlastingen på 70% (siden mye av spillet var lastet ned som CS:S) Det tok bare en knapp time. Vil tro at å laste ned en episode vil gå enda raskere. Lenke til kommentar
UL Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 med 768kbps linje tok det meg 1t 30min for Ep1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå