Gå til innhold

Drømmefall er Rundet; Tanker og Spørsmål (SPOILER)

Anbefalte innlegg

Men, April er jo den største av dem alle! :)

Jepp. Har vel noe av at i det første spillet måtte man finne ut av bakgrunnen av historien selv, samtidig med henne, så fikk mer forståelse og til en viss grad sympati enn med Zoe, hvor vi vet veldig mye mer enn henne fra starten av. Ble litt skuffet over at April hadde intregert seg såpass bra i Arcadia må jeg si, men det skulle vel bare mangle om hun har vært der i 10 år. Men hadde likevel et ønske om at hun skulle ønske å komme tilbake til Stark og fortsette sitt "vanlige" liv igjen, hvis dere skjønner hva jeg mener. Etter å ha tenkt litt gjennom hva som skjedde i forrige episode, kan jeg ikke skjønne hvorfor hun ikke ønsket det med en gang, og kjøper ikke helt den delen av historien. Hun maste jo konstant på at "det skal bli godt når dette er over, så jeg kan gå tilbake til mitt normale liv." ikke sant?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hun maste jo konstant på at "det skal bli godt når dette er over, så jeg kan gå tilbake til mitt normale liv." ikke sant?

6957770[/snapback]

Jo, men nå skjedde det også mye dramatisk på slutten, Cortez (som hun var forelsket i kunne det tolkes som) døde (tror vi), og hun var ikke den rettmessige vokteren likevel.

Tror hun ikke er død, tror fortsatt hun har viktige ting å utrette. Ville det ikke vært herlig om første sekvensen i neste spill er at hun våkner opp i Stark? :p

Og få tilbake Synnøve Svabø!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...