Husam Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Men, April er jo den største av dem alle! Jepp. Har vel noe av at i det første spillet måtte man finne ut av bakgrunnen av historien selv, samtidig med henne, så fikk mer forståelse og til en viss grad sympati enn med Zoe, hvor vi vet veldig mye mer enn henne fra starten av. Ble litt skuffet over at April hadde intregert seg såpass bra i Arcadia må jeg si, men det skulle vel bare mangle om hun har vært der i 10 år. Men hadde likevel et ønske om at hun skulle ønske å komme tilbake til Stark og fortsette sitt "vanlige" liv igjen, hvis dere skjønner hva jeg mener. Etter å ha tenkt litt gjennom hva som skjedde i forrige episode, kan jeg ikke skjønne hvorfor hun ikke ønsket det med en gang, og kjøper ikke helt den delen av historien. Hun maste jo konstant på at "det skal bli godt når dette er over, så jeg kan gå tilbake til mitt normale liv." ikke sant? Lenke til kommentar
beloeng Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hun maste jo konstant på at "det skal bli godt når dette er over, så jeg kan gå tilbake til mitt normale liv." ikke sant? 6957770[/snapback] Jo, men nå skjedde det også mye dramatisk på slutten, Cortez (som hun var forelsket i kunne det tolkes som) døde (tror vi), og hun var ikke den rettmessige vokteren likevel. Tror hun ikke er død, tror fortsatt hun har viktige ting å utrette. Ville det ikke vært herlig om første sekvensen i neste spill er at hun våkner opp i Stark? Og få tilbake Synnøve Svabø! Lenke til kommentar
Ikkeibruk Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 SYnnøve må tilbake! Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Syntes April sin look var litt skuffende. Burde hatt litt mere stilige klær, så mer ut som en uteligger. :\ Ellers var spillet HELT genialt, klarte ikke legge det fra meg Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 vi har i alle fall fått bekreftet at det kommer oppfølger(e) i form av episoder.. Noen som har lært av Telltale games her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå