Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Quickshoot er den svarte med gule knapper, eller er jeg på bærtur? 6915065[/snapback] Bæbæbæbæærrtur Dette er en Quickshot Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Du tenker trolig mer på en Competition Pro Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): (den fantes i klar og svart, og med forskjellige farger på kappene og håndtaket). Her er en link med masse bilder av joysticks: Joystickgalleri Øystein 6915279[/snapback] Har en gammel Amiga 500 med en rød og svart Quickshot og en svart og gul Competition Pro! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 STV Arcade joystick: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Hehe, denne hadde jeg, men den ristet jeg i filler etter mange runder i Dechatlon og Combat School. Har forøvrig fortsatt en nesten lik modell, men det er den med en extra knapp på toppen av selve stikka. Står plugget i Amigaen. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Ah Wico Command Control het den du kunne bytte ut håndtakene på.Skandale at de ikke har "Arcade" joysticken da, den var jo omtrent den mest brukte stikka her på fjellet... Den var ganske trekanta husker jeg, omtrent som QuickShot'en bare med en stor rød knapp foran, ikke to. 6916020[/snapback] Arcade ruler. Ingen over, ingen ved siden! Men styr for all del unna utgaven med ekstra knapp på toppen av stikka. Og trådstarter: Ikke bare våg å kaste den maskien på dynga! Da kommer jeg og tar deg i stedet for maskinen din! Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Neida, det er "The Way of The Exploding Fist", mitt livs aller første kjøpespill!Her kommer det en okse løpende som du må treffe i panna, her er det "ned på kne og slå(ned til høyre + fire button)" angrepet som gjelder! (ah, mimre mimre, blir jo helt nostalgisk av dette) Og for C64 er the "Arcade" joysticken som teller! Eller den joysticken du kunne bytte ut håndtaket på (det var vel ikke Tac'en var det?) 6914117[/snapback] Var nok Tac 2 du tenker på. Mener ihvertfall det, for jeg hadde en. Den var solid, og den eneste som klarte å ødelegge den var storebroren til en kamerat.. voksen mann som ble helt hyper når han spilte spill hos meg, he, he. Etter det fikk jeg en sånn Commander ett-eller-annet, med 3 forskjellige håndtak man kunne bytte ut alt ettersom hva man ville bruke, men Tac 2 rocket! Link til informasjon om og bilde av Tac 2 For all del: Skaff deg The last ninja! Og Green Beret.. og The Forbidden Forest, og Zaxxon, Stunt Car Racer o.s.v. Synd om du kvitter deg med den, men c'est la vie. Jeg vil for alltid huske da de hersens PCene kom og overtok markedet. Jeg ble utledd av en drittsekk som hadde startet et nytt firma som fokuserte på å selge disse fantastiske 286 maskinene, og han fortalte meg at veien til fremtiden var via PCer.. hadde da en Amiga 500 og hatet alt som hadde med PCer å gjøre. Vel, han var gymlæreren min på skolen, så jeg hatet ham uansett. Visste dere at f.eks. SID chipen i Commodore 64 (lydbrikken) ble kjøpt opp som restelager og så brukt i synther som ble/blir solgt for en liten formue? Den kalles nå [http://www.sidstation.com/]SID Station[/url], og koster pene €920. Løp og kjøp (eller last ned en gratis emulator fra biblioteket til NI om du er registrert Reaktor-bruker). Vil alltid huske Commodore 64 som en helt unik maskin. PCer har aldri vært unike, og de vil heller aldri bli det. De er bare kraftige kalkulatorer "uten sjel", for å bruke en klisjé. De får jobben gjort, men har aldri hatt sjarm (rettet et par typos) Endret 27. september 2006 av Sundiver Lenke til kommentar
FreeMan Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Den ble hentet av en hyggelig kar fra Oslo samme dag jeg la den ut på bruktmarkedet. Har en Amiga 1200 på loftet til mor. Den blir ikke gitt bort Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Den ble hentet av en hyggelig kar fra Oslo samme dag jeg la den ut på bruktmarkedet. Har en Amiga 1200 på loftet til mor. Den blir ikke gitt bort 6948998[/snapback] Tør jeg spørre hva du fikk for den? Lenke til kommentar
FreeMan Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Tør jeg spørre hva du fikk for den? 6950044[/snapback] Ga den bort Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Tør jeg spørre hva du fikk for den? 6950044[/snapback] Ga den bort 6950167[/snapback] Jeg hadde glatt bladd opp 500 for det der. Kanskje en tusing. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Det var snilt av deg å gi den bort. Mye snaskens utstyr, leter etter det samme selv. Men husk til neste gang at eldre datamaskiner nå om dagene faktisk kan ha en viss pengeverdi. Det p.g.a at mange av dem begynner å bli noe sjeldne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå