Torrevieja Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Joda, men jeg ville bare se ting live, som det her og E3 sony tingen. 15kr er faktisk hele 3 brød 6913672[/snapback] 7 eleven style Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Joda, men jeg ville bare se ting live, som det her og E3 sony tingen. 15kr er faktisk hele 3 brød 6913672[/snapback] 15 kr er litt over 0.3l pils som kunne kommet godt med i morra Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Håhåh, da kan jeg fråtse meg i en HEL 0.33l mer øl en deg i morgen.. Ohmyhgåd. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Typisk sony mas...teknologi omg w3 r00ls!! Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Cut the gay-chat crap, jeg vil se Metal Gear og Devil i 1080p ! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Cut the gay-chat crap, jeg vil se Metal Gear og Devil i 1080p ! 6913682[/snapback] Rettelse: Høre Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Nå må Ken få ut fingeren snart; han har gnålet om selvfølgeligheter i en halvtime nå. PS: Eurogamer har en ok tekstfeed som oppdateres kontinuerlig - siste entry akkurat nå : If you're wondering when Ken is actually planning on talking about games or anything remotely concrete or relevant to gamers, developers or anyone else - so are we! :!: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=67794 Endret 22. september 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Cut the gay-chat crap, jeg vil se Metal Gear og Devil i 1080p ! 6913682[/snapback] Rettelse: Høre 6913683[/snapback] mjau mjau, ihvertfall noe rørende.. Høres ganske boring ut til nå. hell, kanskje han duden kommer ut og sier Gran Turiiiiiiiismo ellerno.. denne gangen.. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Tar seg betaling for Demoer ja ! FY ! Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Video AFRIKA, baby elefanter, men hvor er videon LOL latterlig... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) De sitter altså å ler av Sony her. Afrika ftw! haha :!: EDIT: De er like skuffet som meg, fy faen dette var elendig. Endret 22. september 2006 av Mala Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 De sitter altså å ler av Sony her. Afrika ftw! haha :!: 6913707[/snapback] hehe, hvor er videon.. Feita i sofaen der ble helt høy i pæra når dem nevnte video :!: FUnny bunny as... Du såå barten reiste seg ikkesant.. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Ferdig allerede? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Dere gjekk ikkje glipp av noe som helst. Sony skuffet igjen. EDIT: Oi det skjer meir. Endret 22. september 2006 av Mala Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Gutta fra Eurogamer er særs lite imponerte: And that's it - it's all over. Barely a game in sight, which is an extraordinarily poor show. There were some useful nuggets buried in the nonsense about networks, but overall this has been a hugely disappointing and vague showing from a company with a lot to prove before their console launches in a few weeks. Let's hope the show floor is better, eh readers? There's talk of an open question and answer session, which sounds like a bloodbath in the making... Kanskje det kommer mer alikevel? Det ble nevnt noe om å ta betalt for demoer nedlastet fra PS3 Live ?!? Mulig det er noen misforståelser ute og går, for det er jo helt vilt. Endret 22. september 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Ja, er vist Q&A eller no. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Denne keynoten slaktes jo brutalt av samtlige nettmedier som var tilstede og rapporterte live. Noen utvalgte høydepunkter: "Hey, he just said the words "Gran Turismo." Guess there will be some games after all" -GameSpot "Kutaragi also talks about the possibility of paying 100 yen (about $1) for a small or time-limited game demo." -GameSpot "The word Supercomputer was just mentioned. It tingled a little, not enough, but a little." -1UP "Wait, we think something just happened. Games might be exchangeable over the network, like old games, probably like Riiiiiiiidge Raaaaaaacer-vintage games" -1UP "Is this thing still supposed to play games?" -GameSpot Also, apparently when Sony announced the price in America, everyone thought that it was really cheap given the functionality of the console. News to us! - eurogamer If you're wondering when Ken is actually planning on talking about games or anything remotely concrete or relevant to gamers, developers or anyone else - so are we! - eurogamer That's it - it's all over. Barely a game in sight, which is an extraordinarily poor show. There were some useful nuggets buried in the nonsense about networks, but overall this has been a hugely disappointing and vague showing from a company with a lot to prove before their console launches in a few weeks - eurogamer Min personlige favoritt er dog denne - ikke si at spilljournalister ikke har humor : "I dated a girl like this once, she'd go on these long tangents and then I'd figure out what she was trying to get to and tune out. Must. Stay. On. Target. Twenty-five readers are depending on me." 1UP Vi får endelig håpe at Sony har mye bra å vise på 'the show floor' der journalister kan spille demoer o.l. Endret 22. september 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Haha ja dette var heilt latterlig. At dem ikkje ser det sjøl,det er for meg totalt uforståelig. Eg håper på mye bra på spillfronten. Men likevel...denne online satstinga til Sony distanserer seg lengre og lengre vekk fra tidligere lovord for min del ihvetfall. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hehe, IGN har eit veldig interessant referat frå keynoten. Men husk på folkens, det er ein keynote, ikkje ein konferanse ala E3. Spela er på show floor, det er DER oppdateringane må byrje snart . Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hehe, IGN har eit veldig interessant referat frå keynoten.Men husk på folkens, det er ein keynote, ikkje ein konferanse ala E3. Spela er på show floor, det er DER oppdateringane må byrje snart . 6914573[/snapback] Ja men nå det kommer til Sony så spørs det om det virkelig kommer noe nytt. dem virker heilt tafatte heile gjengen no altså. De bør få fingen ut de nesten dagene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå