Robbansvenske Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Mitt asus a8r-mvp huvukort kanske har tagit kvällen? Lastade in senaste driver till ati radeon 6.9 och skulle starta om pc. Nu startar inte pcn? Jag får som vanligt boot screen med asus logo och valg mellan Del før bios och Post screen. Men ingen sker når jag trycker in tasterna. Den bootar inte heller till windows. Vifter går, har checka ram, clear cmos med pins och batteri, testat start utan tastarur o mus..hjälp vad kan det vara før fel? Lenke til kommentar
BaronDavid Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 prøv f18 i oppstart. det er sikkermodus (säkermodus) Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 (endret) F8 fungerer ikke. Inga taster før att komma in i bios (del) eller tab før att se post screen fungerar (har testa tastatur ok). Går inte heller att starta cd rom/dvd plater før att ev. få reinstallerat windows. Harddisk lampa lyser konstant, rart. Får inte något feil pip från huvudkortet, kun det ene vanliga korta pip lydet på att allt är okej, men det lastes ikke in noe windows som det ska. Rart att man inte kan komma in i bios ens en gang. Det kan ju inte vara cpu då pcn startar opp till asus boot screen..eller skjermkortet for då hade jag ikke haft bilde..ram har jag testa..har kobbla ut/in harddisker.. Kan i värsta fall demontere pcn o ta med huvudkortet før test o ev. garanti..eller køpe ett brukt. Endret 22. september 2006 av Robbansvenske Lenke til kommentar
BaronDavid Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 må tenke over det menst jeg tar ein røk Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Du kan jo prøve en Bios setupdefault.Men tastauret virker ikke...eh.. Endret 22. september 2006 av Sunni Lenke til kommentar
BaronDavid Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 ja det kom jeg frem til mens jeg tok en pot Lenke til kommentar
BaronDavid Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 ja det kom jeg frem til mens jeg tok en pot jeg er ikke harsjist..det var en spøk Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Mitt asus a8r-mvp huvukort kanske har tagit kvällen? Lastade in senaste driver till ati radeon 6.9 och skulle starta om pc. Nu startar inte pcn?Jag får som vanligt boot screen med asus logo och valg mellan Del før bios och Post screen. Men ingen sker når jag trycker in tasterna. Den bootar inte heller till windows. Vifter går, har checka ram, clear cmos med pins och batteri, testat start utan tastarur o mus..hjälp vad kan det vara før fel? 6913486[/snapback] ditt moderkort har tagit kvällen Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) redigert feil huff Endret 22. september 2006 av Sunni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå