SkyMarshall Arts Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg har hørt ordet "pause" fra ei jente ÈN gang før - å da gikk et snart verdenskjent hamster føyka. Det er det absolutt dummeste jeg hører! Pause! Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Har hatt noen "pauser" i tidligere forhold. Der vi bare har tatt avstand fra hverandre i en uke eller to, for å piffe opp litt. Det får savnet til å komme 6913774[/snapback] det er jo en type pause som eg har brukt eitpar ganger. var så mykje ilag med personen, at en ikkje rakk å savne kverandre. Lenke til kommentar
evotech Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hadde "Pause" med dama jeg hadde vært sammen med i ett år... den varte 2 dager eller no... ser ikke alle pauser på som helt slutt nei... men sørg for og spør om de mener "date andre personer", da er løpet kjørt for de fleste... hvis hun/han sier nei, så er det fortsatt håp... beste og gjøre da er bare og la den andre personen være i fred, slik at de får føle litt savn... hjelper Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Betyr pause alltid at forholdet er over? kort og godt, JA! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Ved pauser kan man så definitivt finne tilbake til hverandre, men i 95% av tilfellene vil forholdte ryke til syvende og sist. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Ved pauser kan man så definitivt finne tilbake til hverandre, men i 95% av tilfellene vil forholdte ryke til syvende og sist. 6945044[/snapback] De fleste forhold ryker vel uansett. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Det var jo også en måte å se på det Lenke til kommentar
QBab Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Eg og dama har sånn små pause nå. Og det er for det vi har hengt ilag heele tiden siden vi fant hverdandre. Så nå det siste dagene bare ser vi hverandre litt mindre og slikt. Men ikke noe pulings med andre eller den slags. Tror det kommer til å gå fint eg Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Hvis man er i et forhold og noen bestemmer seg for at man skal ta "pause" kan man heller like godt si at det er slutt. For et par år siden var jeg sammen med en jente som var ganske umoden og visste ikke hva hu ville. Hu var alltid usikker og skulle hele tia ha pauser, og etter at hu hadde brukt disse "pausene" sine så spurte hu om vi skulle fortsette å være sammen. Jeg svarte jo ikke noe annet enn ja den gang, men nå i ettertid ser jeg hvor tragisk den dama var. En venninne av hu tok også pause med typen sin for et par uker, det ble selvfølgelig slutt mellom dem rett etter "pausen" var over. At man trenger litt tid fra hverandre av og til eller å tenke osv skjer, men, pauser = slutt. Endret 30. september 2006 av skyhawk Lenke til kommentar
Gjest peter Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 jeg har pause med kjæresten min nå, vet allerede at det aldri kommer til å bli det samme mellom oss. bare lurer på, hvordan kan man si at man elsker noen en dag, så si at du vil ha pause dagen etter? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Du måtte gjennopplive en fire år gammel tråd? Følelser er flyktige og endrer seg fort, sånn er det. Evt så vil man utsette det så lenge som mulig, så selv om det kommer som en plutselig beskjed, så har den andre parten tenkt på det lenge. Endret 13. mai 2010 av Flimzes Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Man kan jo også elske en person, uten at det føles riktig å være sammen med ham/henne. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Selvom dette er et KANON gammelt tråd, så slenger jeg inn min meining siden den er allerede bumpet... :!: I mine opplevelser er "pause" en sleip måte å få kjæresten til å være et fallskjerm dersom tingene ikke fungerer med den andre han/hun er interssert i.... Om du hører at dama/typen sier de ønsker pause så bør du bare gjøre det slutt der og da. Om dere bor sammen, så enten spark personen ut sammen med tingene, eller flytt ut. Gjør det fort og "brutalt". For det første hjelper dette deg å komme over sorgen at det er slutt siden det hele skjer under dine primisser. Og at det skaper tvil til den som foreslo pausen...av og til vil de tryggle om unskylding og vil ha deg tilbake, dette gjør du selvfølgelig ikke! Endret 14. mai 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå