Veronica Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Pause er skummelt, det betyr slutten på et forhold. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Det er jo forskjell på ta en pause for å tenke, og en "pause" hvor man bare er litt mer fra hverandre for å kjenne på savnet I mine øyne er den første typen pause en snill måte å gjøre det slutt på. 6914438[/snapback] Der sa du det, Sannheten viser seg med stor S... Lenke til kommentar
Knast Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hmm.. Pause betyr nødvendigvis ikke slutt.. Men når man velger å kalle det for en pause tror jeg sjansene er dårlige.. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Har aldri skjønt meg på jenter som vil ha pause. Hva faen skal de med en pasue? Enten er man sammen, eller så er man ikke det. Er forholdet for kjedelig eller intenst så jobber man med saken, eller slår opp, men går ikke rundt å har pauser og tror at det skal forbedre noe. Jeg kommer ikke på en eneste grunn for å ta en pause i forholdet. Hvis noen vet om noen så vær så snill å la meg vite de. Mulig noen syns synet mitt på saken er litt feil, men dette er mine erfaringer. PS. Hender det forresten noen gang at gutter ber om en pause, eller har jeg rett når jeg sier det er en jenteting? Lenke til kommentar
Knast Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg kommer ikke på en eneste grunn for å ta en pause i forholdet. Hvis noen vet om noen så vær så snill å la meg vite de. Mulig noen syns synet mitt på saken er litt feil, men dette er mine erfaringer. PS. Hender det forresten noen gang at gutter ber om en pause, eller har jeg rett når jeg sier det er en jenteting? 6917183[/snapback] Pause kan visst gjøre en nytte ved at man får kjenne det å savne den andre parten.. Ikke det at jeg skjønner hvorfor, men.. Det er nok en jenteting (med unntak av når gutten vil pule andre og er høflig nok til å spørre om lov først=P) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) pause kan vel gå bra noen ganger? trenger vel ikke alltid å gå den gale veien? Endret 23. september 2006 av Complexity Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 hvis dere har "pause" og du fortsatt er glad i den andre personen, så tror jeg du må få den andre personen forelsket i deg på nytt, på nye premisser. ikke sjekk dama/fyren opp på nytt, men endre deg til en som den andre liker og blir forlesket i... Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 hvis dere har "pause" og du fortsatt er glad i den andre personen, så tror jeg du må få den andre personen forelsket i deg på nytt, på nye premisser. ikke sjekk dama/fyren opp på nytt, men endre deg til en som den andre liker og blir forlesket i... 6917582[/snapback] Eller finn en/ei som liker deg for den du er, ubetinget. Liker ikke tanken på å endre meg for en jeg liker. Lenke til kommentar
-JallaMann- Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Å være borte fra hverandre en liten stund for å føle savn og finne ut hvor mye man verdsetter hverandre kalles vel ikke pause? Pause vil som tidligere nevnt nesten alltid bety at det er slutt. Var sammen med ei som ville ha 1 uke pause en gang. Etterpå var alt fryd og gammen... i kanskje 2 mnd. Da ble det nok en pause, og tida gikk.. Desverre ble jeg sammen med a igjen 1.5 år senere eller no. Men etter en liten stund slo jeg opp. "Kasta bort" en del tid, men ble mange erfaringer rikere. Selv mener jeg det finnes 2 typer pause: 1. Vedkommende er ikke interessert lenger, men tør ikke slå opp direkte 2. Vedkommende vet ikke hva han/hun vil ha Uansett så ender det nesten alltid med at det blir slutt. Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 hvis dere har "pause" og du fortsatt er glad i den andre personen, så tror jeg du må få den andre personen forelsket i deg på nytt, på nye premisser. ikke sjekk dama/fyren opp på nytt, men endre deg til en som den andre liker og blir forlesket i... 6917582[/snapback] leste jeg rett?!?! men endre deg til en som den andre liker og blir forlesket i... hun skal nå være forelsket i meg pga den personen jeg er. skal jeg forandre meg så blir jeg falsk. jeg er den jeg er. du er den du er. punktum. synes ikke man skal forandre seg for at ei jente skal like deg Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Må nok si meg enig i det de fleste sier. Pause vil si at det er slutt i 9 av 10 tilfeller... Pause = Jeg er lei av deg og trenger å finne ut om jeg orker å være sammen med deg.. Hvis jeg ikke finner noen andre, så kommer jeg sikkert tilbake en stund. Svadaen om at man trenger tid for å finne sammen... Joda, kvinner kommer ikke i 40 års krisen de heller, de trenger bare å "realisere seg selv" Trenger man pause, trenger man heller ikke være sammen, jeg har hatt "pause" en gang, dama trengte det..! Det ble en rimelig lang pause for å si det sånn... Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 waaabla wabla..... detta er jo hva jeg mener da... hvis jeg hadde blitt itsatt for noe lignende hadde jeg tilpasset meg "omvigelsene", for å si det sånn da... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Det er jo forskjell på ta en pause for å tenke, og en "pause" hvor man bare er litt mer fra hverandre for å kjenne på savnet I mine øyne er den første typen pause en snill måte å gjøre det slutt på. 6914438[/snapback] Hvis man har vært sammen en stund så blir savnet av partneren alltid stort hvis man er vekke fra hverandre. Man kan også si at man fortsetter å være sammen pga at ingen av partene vil være ensomme og er sammen av feil grunn.. Tar man pause så er det uansett et tegn på at forholdet absolutt ikke er så sterkt som det burde være. Ja.. jeg har vært "sammen"(ikke lange stunden da) med en dame pga at jeg ikke ville være ensom. Det fungerte jo og jeg trodde jeg likte dama ,men jeg likte bare å ha en å dele tiden med. Mottoet mitt.. Gjør så mange feil som mulig når man er ung så blir man voksen og vis istedet for gammel og vis Satt på spissen selvsagt ,men jeg lever livet fullt ut og har gjort endel ting jeg angrer på ,men hvis jeg ikke hadde forsøkt det så hadde jeg tenkt på det resten av livet. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Er det pause, er det usikkerhet. Er det usikkerhet, er det ikke verdt det. Enten er man sammen eller så er man det ikke. Så for meg er "pause" det samme som slutt ja Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Gleder meg til den dagen folk leser i tråder, og ikke kun førsteinnlegget KAN faktisk hende at det man skal skrive er skrevet før Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hvis man har vært sammen en stund så blir savnet av partneren alltid stort hvis man er vekke fra hverandre. Man kan også si at man fortsetter å være sammen pga at ingen av partene vil være ensomme og er sammen av feil grunn.. Tar man pause så er det uansett et tegn på at forholdet absolutt ikke er så sterkt som det burde være. Ja.. jeg har vært "sammen"(ikke lange stunden da) med en dame pga at jeg ikke ville være ensom. Det fungerte jo og jeg trodde jeg likte dama ,men jeg likte bare å ha en å dele tiden med. Mottoet mitt.. Gjør så mange feil som mulig når man er ung så blir man voksen og vis istedet for gammel og vis Satt på spissen selvsagt ,men jeg lever livet fullt ut og har gjort endel ting jeg angrer på ,men hvis jeg ikke hadde forsøkt det så hadde jeg tenkt på det resten av livet. 6919944[/snapback] Er enig i mye du sier, men ikke alt. Har selv hatt et forhold på 2,5 år. Å jeg skal ikke nekte at man blir lei av å trampe på hverandre hele dagen. Vi brukte "pauser" for å piffe opp litt. Når du må vente i 2 uker på å treffe den personen du kanskje bryr deg mest om, da er det godt å se den personen, veldig godt. Å faktisk få tid til å tenke hva den andre personen gjør for deg, å hvor mye han/hun betyr for deg. Det synes jeg er viktig, ellers tror jeg forholdet dør. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Men under disse "Pausene" deres, var dere fortsatt sammen? Det var bare for å være litt alene, og får å savne den andre slik at man satt mer pris på hverandre etter pausen?` Eller var det "slutt" mellom dere? Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Personlig ser jeg "pause" som en patetisk unnskyldning for å gjøre det slutt.. dessverre. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 En kompis hadde pause med damen, de holdt sammen i over ett år til tror jeg før det ble slutt. Tror de trengte tid til å tenke over situasjonen og til å savne hverandre. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 "pause" = "Hm, jeg er lei av deg. Prøver å finne noen andre. Sexen vår er bare rutine, og du var ikke så fin som jeg trodde i starten allikevel. Hvis jeg ikke finner noen andre så er det en liten mulighet for at jeg kommer tilbake. En liten stund." 6916190[/snapback] Well said. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå