Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Betyr pause alltid, at forholdet er over?

Anbefalte innlegg

Ja, som topic sier.

Mener dere verdensborgere, at en pause i forholdet betyr at forholdet er over, at det ikke er en sjans i havet osv. Eller er det noen av dere som har troen på at man kan bli sammen igjen etter en pause?

Det er jo selvfølgelig individuelt fra forhold til forhold. Men det er vel mest vanlig at pausene alltid fører brudd med seg?

Noen som har erfaringer her?

Edit: jeg mener ikke den type pauser som man gjør, for å pule rundt osv.

Det er bare et annet ord for å si det er slutt. Hvis man elsker personen, så puler man ikke rundt i pausa.

Endret av SpecialK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig ser jeg "pauser" som helt slutt. Iogmed at i manges øyne så betyr pauser at man kan gjøre hva man vil med hvem du vil, og blir for tåpelig å begynne på nytt etter det mener ihvertfall jeg. Selv har jeg en "pause" i et forhold en gang, og foholdet kom seg aldri igjen. Sjansene for at et forhold skal bli råbra og holde lenge etter en pause blir vel som å vinne i lotto.

Lenke til kommentar
Personlig ser jeg "pauser" som helt slutt. Iogmed at i manges øyne så betyr pauser at man kan gjøre hva man vil med hvem du vil, og blir for tåpelig å begynne på nytt etter det mener ihvertfall jeg. Selv har jeg en "pause" i et forhold en gang, og foholdet kom seg aldri igjen. Sjansene for at et forhold skal bli råbra og holde lenge etter en pause blir vel som å vinne i lotto.

6913443[/snapback]

Jo. Men da må jo vi begynne med hva som er grunnene for pausa :p

Hvis man i pausa, føler for å rote rundt med andre, så er jo pause bare ett annet og tryggere ord for at det er slutt. Og det er ikke sånn pause jeg sikter til. Jeg nevnte vel ikke det i første posten..

Lenke til kommentar
Kom igjen folkens, er nok av tilfeller der det faktisk har gått også, det blir bare generalisering alt dette her.

6913471[/snapback]

Ja, det er dette jeg er interessert i å høre. Finnes det faktisk tilfeller der det har gått bra?

Det blir liksom altfor mye fokusert på at pause aldri går bra,osv.

Lenke til kommentar

Er i Shanghai et år nå, og ville nok ansett det som slutt med dama om hun ville hatt en pause mens vi var fra hverandre. Pause betyr at man ikke er sammen, og er man ikke sammen kan man både klemme, kysse og pule med andre. Og kysser og puler dama med andre gutter er det slutt.

Heldigvis er ikke DET tema! :)

Lenke til kommentar
Har hatt noen "pauser" i tidligere forhold.

Der vi bare har tatt avstand fra hverandre i en uke eller to, for å piffe opp litt. Det får savnet til å komme :)

6913774[/snapback]

Har opplevd det samme. Var på grunn av en annen gutt, (de gjorde ingenting mens vi hadde pause), men det ordnet seg etter to-tre uker. At jeg gadd.

Lenke til kommentar
I mine øyne er den første typen pause en snill måte å gjøre det slutt på.

6914438[/snapback]

Det blir jo ikke så snilt i lengden, ettersom den andre får falske forhåpninger og tror at de kan bli sammen igjen.

6914442[/snapback]

"Snill" måte ;)

Personlig og fra venners tilfeller har jeg bare erfart pause som negativt.. Den "pausende" går rundt og håper og forventer. Tærer noe vanvittig på en stakkar. :no:

Og enten er den andre uærlig, eller så bare viskes det som var ut i tiden pausen er. :cry:

Og ja, det føres som oftest til at det blir slutt..

Endret av Folcom
Lenke til kommentar

"pause" = "Hm, jeg er lei av deg. Prøver å finne noen andre. Sexen vår er bare rutine, og du var ikke så fin som jeg trodde i starten allikevel. Hvis jeg ikke finner noen andre så er det en liten mulighet for at jeg kommer tilbake. En liten stund."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...