Gunder1 Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Har et msi pe max2 har hatt et inlegg her idag og fått noen tips. Problemet er at jeg ikke får stilt hverken "cpu ratio selection" eller fsb, men den siste er vel låst, jeg får heller ikke sette den til manual, den står på lock... Anyone? Gunder Lenke til kommentar
SunKing Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Bare fordi du ikke klarer å skrive en fornuftig topic slik at folk kan forstå hva du er ute etter uten å måtte lese threaden har jeg ikke tenkt å prøve å hjelpe deg engang. Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Bruk et skikkelig emne på tråden. CPU ratio (multiplyer) er låst fra fabrikken (XP prosessorer kan låses opp med litt mekking) FSB er ikke låst. Jeg kjenner ikke til hk'et ditt så dette er alt jeg kan bidra med her. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Muligens du må stille FSB via en jumper, det skal så i manualen. Eller leit litt rundt på MSI`s sin webside. PS: Bruk emnet fornuftig :smile: Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2002 Sorry folkens, er visst litt for ivrig... Jeg finner ingen jumper, kun jbat1 til å resette bios, jeg låser agp/pci på 33/66 men får ingen valg når jeg skal forandre multiplayeren... :sad: :sad: Msi pe max2 P4 2.4 512 3200 ram Gunder Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2002 TABBE viste seg at jeg måtte bruke tastene nede til høyre for å gå opp og ned... Gunder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå