Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pcen starter automatisk etter avslutting *LØST*

Anbefalte innlegg

Hei.

Fikk et problem nå i kveld. Trykker start-> slå av og windows begynner å logge av, helt som normalt til det blir svart, så starter den igjen etter et halvsekund med avskrudde vifter og sånt. Så er man oppe å går igjen.

Hadde en feilmelding med "dwwin.exe kan ikke initialiseres fordi stasjonen avsluttes" (løst gjenfortalt). Vet ikke hva dette kommer av, men har skjedd før uten at det har gjort noe.

Har nylig installert et USB kort i en PCI-kontakt. Kan dette føre til autmatisk restart?

Hjelp trengs! Begynner bli sent nå, og skal på jobb imorra.

Endret av tevil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Fikk et problem nå i kveld. Trykker start-> slå av og windows begynner å logge av, helt som normalt til det blir svart, så starter den igjen etter et halvsekund med avskrudde vifter og sånt. Så er man oppe å går igjen.

Hadde en feilmelding med "dwwin.exe kan ikke initialiseres fordi stasjonen avsluttes" (løst gjenfortalt). Vet ikke hva dette kommer av, men har skjedd før uten at det har gjort noe.

Har nylig installert et USB kort i en PCI-kontakt. Kan dette føre til autmatisk restart?

Hjelp trengs! Begynner bli sent nå, og skal på jobb imorra.

6913114[/snapback]

Fult mulig.Prøv å sett det i en annen slott.Gi tilbakemelding.

FILENAME: Dwwin.exe.

PROGRAM NAME: Dr. Watson.

DESCRIPTION: Microsoft application error-reporting tool, which gathers data about malfunctioning software and can send it to Microsoft.

RECOMMENDED ACTION: Permit once to transmit this information

På denne siden sier de at de kan fjerne den for deg.Kjenner ikke selv til denne siden.

http://www.processlibrary.com/directory/files/dwwin

Endret av Sunni
Lenke til kommentar

måtte til slutt ringe shg.no (der jeg kjøpte kortet).

Flyttet det og prøvde å omdirigere USB-plugger til andre steder uten at det hjalp.

Supporten som forøvrig var ganske rask å svare, ca 3min, sa at det kunne være noe med BIOS. I BIOS er det en instilling under power management som heter Wake-up.

Skrudde av PME# of PCI og Onchip USB og en til som jeg ikke husker navnet på. Trenger ikke disse funksjonene så vidt jeg vet.

antageligvis var det enten Cardman (tippekort fra norsk tipping) eller Bluetooth-donglen som gjorde at pcen restartet seg automatisk...

Takk nok en gang til SHG for god hjelp. Varene kom forøvrig rask og prisen på kortet, 88kr!, for 4+2 kontakter er det ingen som matcher. Synd at frakten er så dyr.

Edit: Ga opp å finne ut hva som var galt med dr.watson. Han får bare klage!

Endret av tevil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...