Gå til innhold

Formatere X360 HD?

SuperJan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hey

Lurte på hvordan jeg får formatert harddisken til X360'en min?

Skal bytte den i en ny box siden min henger seg.. Og ble bedt om å ta med harddisken også..

noen som veit hvordan?=)

Mvh,

Janse..

6913101[/snapback]

hvorfor trenger du slette?

skal du bytte den i butikk da eller?

Lenke til kommentar
Hey

Lurte på hvordan jeg får formatert harddisken til X360'en min?

Skal bytte den i en ny box siden min henger seg.. Og ble bedt om å ta med harddisken også..

noen som veit hvordan?=)

Mvh,

Janse..

6913101[/snapback]

Er xboxen like ustabil når du starter opp uten harddisken i? Hvis ja er det ikke vits å levere inn harddisken selv om de svenske kundesupportfolkene har sagt at du skal gjøre det. Selv fikk jeg spørsmål om det var noe problem for meg å levere inn harddisken også. Så sa jeg bare at maskinen henger seg når jeg starter den opp uten også. Og da sa han svensken bare at jeg ikke trengte å sende harddisken inn. Forstå det den som vil...

Lenke til kommentar

Hey

Takk for svar!=)

hvorfor trenger du slette?

skal du bytte den i butikk da eller?

Ja, jeg skal bytte den der jeg kjøpte den.. Expert Bonus i Bergen..

Er xboxen like ustabil når du starter opp uten harddisken i? Hvis ja er det ikke vits å levere inn harddisken selv om de svenske kundesupportfolkene har sagt at du skal gjøre det. Selv fikk jeg spørsmål om det var noe problem for meg å levere inn harddisken også. Så sa jeg bare at maskinen henger seg når jeg starter den opp uten også. Og da sa han svensken bare at jeg ikke trengte å sende harddisken inn. Forstå det den som vil...

Hmm, jasså? Skal helst få prøve å levere den inn i dag, og da tror jeg jeg ikke rekker å teste om den henger seg uten HD'en.. For det er så forskjellig.. Noen ganger henger den seg etter 20min. Annen gang, noen timer..

Så ja, vil få bytta den i dag, og da rekker jeg nok ikke teste så sykt på den.. Og så blei jeg bedt om å ta med HD'en så...

Sååå... Får jeg formatert den? Eller må jeg slette alt manuelt, og kanskje det da ikke blir så "godt" sletta?

Mvh,

Janse..

Lenke til kommentar
To format the Xbox 360 Hard Drive, follow these steps:

1. Start the Xbox 360 console without a disc in the disc tray.

2. In the System section of the Xbox 360 Dashboard, select Memory to view the Storage Devices area.

3. In the Storage Devices area, select Hard Drive if you want to format the hard drive or other storage device, and then press the Y button on the Xbox 360 Controller or the remote control to view the Device Options area.

4. In the Device Options area, select Format. You receive the following message:

This will delete all content on this device. Do you want to continue?

5. To format the drive, select Yes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...