superreven Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Vi er en kompis gjeng som typisk spiller på allslags forskjellige servere.. Har raidet der osv siden WoW begynte og alt som følger med.. Nå vil vi samle oss på en felles server og ha det moro isammen. Vi er en 10-15 stk som skal migrere hver vår horde character. Vi ønsker: - God server økonomi - Bra balanse mellom horde/alliance, samt grei balanse i battlegroup - Bra hardware / stabil - Ikke imbavanskelig å få pvp rank - Lite ZOMGEPIXX guild på serveren, ikke så stress å få en pickup til steder hvis man føler for.. Liste over servere som er åpne for Paid Character Transfer: AgamagganAhn'Qiraj Boulderfist Burning Blade Chromaggus Daggerspine Deathwing Dentarg Dragonmaw Emeriss Executus Genjuros Haomarush Jaedenar - Migration server Laughing Skull Lightning's Blade Mazrigos Neptulon Skullcrusher Spinebreaker Stonemaul Talvinarr Tarren Mill - Migration server Twisting Nether Vek'Nilash Xavius Erfaringer, tips, råd, vink og hint mottas med stor takk Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Ikke imbavanskelig å få pvp rank Med tanke på at pvp systemet blir overhalt i BC (som vel ikke er så langt unna nå) er det vel begrenset hvor mye man rekker før den tid uansett? I dunno, bare en tanke... Personlig spiller jeg en del pvp på Haomarush (horde). Korte bg køer, resten av punktene er vel litt opp og ned. Ikke noe ekstreme tilstander ihvertfall. Har dog vært plaget av mye høy latency, men i det siste har det vært bra så det virker som problemet er fikset. En grei server, verken mer eller mindre Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Samme hva du gjør, ikke flytt til Genjuros. Alliance-siden er jevnt over udugelig i PvP og nesten alle snakker gresk. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Takk for svar så langt Hva med Lightning's Blade? Har hørt en del positivt om den.. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg starta roguen min på Lightnings blade, helt grei server men pvpen var for dårlig for meg (1.11 patchen) , og flytta over på executus og jeg angrer ikke et sekund, her er det snakk om 20-30 sec vente tid på AB/WSG/AV, er også en del claner både PVE og PVP Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Samme hva du gjør, ikke flytt til Genjuros. Alliance-siden er jevnt over udugelig i PvP og nesten alle snakker gresk. 6913337[/snapback] Been there, done that.. Tragisk server, uten tvil! Har fortsatt en 47 smekkadin der som jeg trenger å flytte over til en annen server. Noen som har forslag til hvor jeg kan slenge henne inn? Helst en som er ganske ny, og det bør være en viss sjangs for å skaffe et bra guild Lenke til kommentar
Fhs Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Mazrigos, en perfekt "slacker" realm. Bare chill og ha det artig med venner.. 0 lagg, 0 kø. Lenke til kommentar
genetex Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Spiller på mazrigos selv. Får ikke meg guild, er level 60 warrior, helt STEIKT umulig. Og hver eneste forbanna raid gruppe til fks ubrs, jada, noen skal allti stikke av rett etter vi har startet, rett etter rend, eller rett etter 2 wipe på the beast. Go die mazrigos, dieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Spiller på mazrigos selv. Får ikke meg guild, er level 60 warrior, helt STEIKT umulig. Og hver eneste forbanna raid gruppe til fks ubrs, jada, noen skal allti stikke av rett etter vi har startet, rett etter rend, eller rett etter 2 wipe på the beast. Go die mazrigos, dieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. 6914958[/snapback] Dette er vel egentlig problemer som finnes på alle servere. Warrior er vel omtrent det verste klassen du kan komme med når det gjelder å komme seg inn i guilds, det finnes jo rett og slett alt for mange warriors. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå