Vo0do0 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Er det mulig å vise frem et spill som ser så helt forjævlig ræv ut? Har kikket gjennom gameplay videoene nå. Ikke bare ser det syggere ut enn Moskva Marit i full galopp iført kun en frekk, liten silketanga, men det ser jo kjedeligere ut enn Valgjerd på nachspiel. Dette tror jeg er et spill jeg er GLAD for er en eksklusiv japansk tittel, så slipper vi at det tar opp unødvendig hylleplass her. Lenke til kommentar
Hossa Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 heh, dette spillet er nok et eksempel på hvor "seriøst" mange japanske utviklere tar 360. De satser ikke mye på den for å si det slik. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 heh, dette spillet er nok et eksempel på hvor "seriøst" mange japanske utviklere tar 360. De satser ikke mye på den for å si det slik. 6913107[/snapback] Men det får da være måte på!!?! Blue Dragon, Lost Odyssey og Trusy Bell ser jo veldig forseg gjort ut. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Så var det dèt og ta Unge lovande Hossa seriøst då... Kjem nok ein del bra RPG til 360. Men tvila på at tenchu blir ein av dei. Lenke til kommentar
Hossa Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 heh, dette spillet er nok et eksempel på hvor "seriøst" mange japanske utviklere tar 360. De satser ikke mye på den for å si det slik. 6913107[/snapback] Men det får da være måte på!!?! Blue Dragon, Lost Odyssey og Trusy Bell ser jo veldig forseg gjort ut. 6913117[/snapback] Utviklerne av de 2 av de, Mistwalker, eies jo av MS da. Trusty Bell er vel også finansiert av MS. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Mistwalker er det eg og voodoo som eig. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Haha, konge :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå