Blausen Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg har ikke holdt på så mye med raw-filer tidligere. Men har lastet ned et par programmer slik at jeg kan overføre filene fra kameraet og skal behandle de nå. Men jeg får det søren meg ikke til... Lurer rett og slett om programmene ikke støtter kameraet ennå jeg. Er dette tilfelle? Hvilke program bruker 400d brukerne her inne til sånt? Lenke til kommentar
rogers Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Er dette tilfelle? Hvilke program bruker 400d brukerne her inne til sånt? 6913020[/snapback] RAW konverter programmene må oppdateres for å støtte bla. 400D. I påvente av at Adobe Camera RAW 3.6 kommer ut senere i høst, så bruker jeg Canon Zoom Browser EX som fulgte med 400D. Roger Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Canons Zoom Browser er faktisk veldig kurant, vet om/kjenner flere fotografer (heltidsfotografer) som bruker dette programmet og som er veldig fornøyd med det. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Nye versjoner komt: http://www.digit.no/wip4/detail.epl?id=99695 Lenke til kommentar
Foxteren Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Kan du ikke bare bruke medfølgende programvare da? Adobe camera RAW med støtte for raw filer i CS har allerede kommet ut... Lenke til kommentar
ahaf Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Bibblelabs har gitt ut nye versjoner av Bibblelite og Bibblepro i dag som bl.a. støtter 400D og D80. Endret 22. september 2006 av ahaf Lenke til kommentar
Anew Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 OT, men: Jøss! Bibble har nå clone og healing tools. Da er den siste grunnen til å ha et program som The Gimp eller Photoshop borte for min del. Deilig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå