Gå til innhold

Netcom eller Nokia?


Anbefalte innlegg

Har akkurat byttet til Chess abonement, og dette sammenfalt med at jeg kjøpte meg en nye telefon. Og nå har jeg problemer med at når jeg snakker så faller lyden av den andre jeg snakker med ut til tider(noen ord og setninger blir borte), og til slutt så avsluttes samtalen(hører flere pip etter at personen i andre enden blir borte). Mobilen viser hele tiden 4 eller mer på signalstyrke, og når samtalen avsluttes står det "tilkoblingsfeil"

 

Så spørsmålet er; Er det Netcom som har ustabilt nett, eller må mobilen på service? Har noen opplevd problemer som dette med Netcom(eller med N73)?

 

Har ett spørsmål til; Hvis mobilen er ett sted uten nett, vil den da bruke mye mer batteri på å søke etter nett da? Sitter noen ganger på jobb på ett sted der det er null signal, og da virker det som at batteri går mye fortere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er dessverre en av flere kjente feil på N73. Lever den inn i butikken der du kjøpte den, så blir den sendt til service og reparert.

 

-snubbel

6913595[/snapback]

 

Tusen takk for svar.

Det var det jeg fryktet, kjipt å miste telefonen. Tar sikkert lang tid å få den reparert? Har kjøpt den på nettbutikk, er det ikke mulig å levere den noe annet sted? På Nokiabutikken i Oslo f.eks? Den er bare 2 kvartal unna leiligheten min, så det hadde vært lettere :)

Men har du noen link, der man kan lese om disse problemene?

Lenke til kommentar

Hei,

 

Bug-listen er forståelig nok ikke offentliggjort fra Nokia sin side. Hvis det er under 14 dager siden du kjøpte telefonen kan du benytte angrefristloven siden du handlet på nettet. Ellers må du nok bare sende den inn til det verkstedet nettbutikken bruker. Hvis du tar den rett til en fysisk butikk eller til et verksted er det stor sjanse for at de tar betalt for å sende den inn. Det er ulempen med å handle på nett :-)

 

Ellers er jeg enig i at det er kjipt å bli uten telefonen etter så kort tid, men dessverre er det vanlig at helt nye modeller har en del småfeil. Nokia er ikke akkurat de flinkeste til å ferdigstille produktene før de kommer på markedet...

 

-snubbel

Lenke til kommentar

Jeg snakket med Nokia i dag, de sa at de aldri hadde hørt om dette problemet til N73, og at det var SIM-kortet sitt feil. Fikk nytt fra Chess for 1 uke siden.

 

Det er et verksted under 2 kvartal fra der jeg bor, Nokia sa jeg bare kunne levere den der. Har jo ikke lyst til å byte tlf, da jeg blir mer og mer fornøyd med min N73 for hver dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...