twarr Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 hei.. Vi har et fag på skolen som omhandler det å starte en bedrift. Vi skal selge skolegensere, og trenger i den sammenheng en logo. Vi trenger en logo som kan være foran på genseren, der det skal stå "HVS". Evt. - om det passer godt inn, kan det også stå "Haram Vidaregåande Skule" med liten skrift. Her er et eksempel på en vi laget selv: Dersom din logo blir brukt, får du en dusør på 250 kr. Vet at det ikke er allverden, men håper på at noen gidder å lage uansett :-) NB: trenger også noe kul skrift til ryggen, men det kan vi eventuellt komme tilbake til om vi finner noen kule logoer her som kan brukes Lenke til kommentar
krikol Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Eg kan lage til noko eg....tenkte kansje ein strekkode bak på ryggen...hadde det vert bra? Lenke til kommentar
twarr Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Eg kan lage til noko eg....tenkte kansje ein strekkode bak på ryggen...hadde det vert bra? 6914097[/snapback] hei! Joda, hadde vært veldig kult det, men vi har allerede bestemt hva som skal være på ryggen.. det skal stå "Haram Vidaregåande Skule" og "06/07". I tillegg skal det være et sitat enten på hetten eller ca. hvor korsryggen er.. Endret 24. september 2006 av twarr Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hva med noe sånt? Er usikker på fonten men liker hjertet. Lenke til kommentar
OHell Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Her er det jeg kom på. Ikke lagt all min tid og krefter i det men Endret 27. september 2006 av OHell Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) hei.. Vi har et fag på skolen som omhandler det å starte en bedrift. Vi skal selge skolegensere, og trenger i den sammenheng en logo. Vi trenger en logo som kan være foran på genseren, der det skal stå "HVS". Evt. - om det passer godt inn, kan det også stå "Haram Vidaregåande Skule" med liten skrift. Her er et eksempel på en vi laget selv: Dersom din logo blir brukt, får du en dusør på 250 kr. Vet at det ikke er allverden, men håper på at noen gidder å lage uansett :-) NB: trenger også noe kul skrift til ryggen, men det kan vi eventuellt komme tilbake til om vi finner noen kule logoer her som kan brukes 6912922[/snapback] er det en logo du skal ha til genseren? er genseren svart? Endret 30. september 2006 av m0zzdart Lenke til kommentar
twarr Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Genserene skal være i forskjellige farger: svart, hvit, brun og grønn. Er en logo ja, med HVS/Haram Vidaregåande Skule. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Lagde en kjapp en. Å tycker ni? (kan ikke svensk.. bla bla.. ) EDIT: Kan endre farger og sånt Endret 2. oktober 2006 av MobilKnut Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) når det er mye sånn sprekker mersom i skriften har det lettere for at den kommer bort etterhvert, selv om det ser mye bedre ut Endret 3. oktober 2006 av RostaD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå